Grupa przyjaciół przychodzi co wieczór do lasu, aby opowiadać sobie przy ognisku straszne historie. Za każdym razem narratorem jest inna osoba ze stowarzyszenia, która ma swój własny styl przedstawiania opowieści.
Odcinki 87 dodaj odcinek
Sezony
Buzz i Denny są braćmi. Pewnego dnia wybierają się na pieszą wędrówkę po lesie. Niestety, po pewnym czasie gubią drogę. Mijają kolejne godziny, aż zapada zmrok. Wówczas na swojej drodze spotykają starszego mężczyznę o imieniu Flynn. Twierdzi, że może im pomóc wydostać się z lasu. Najpierw muszą się jednak udać do chaty pewnego pustelnika. Chłopcy zgadzają się i wyruszają w drogę. Po dojściu na miejsce Flynn znika, a ukazuje im się doktor Vink, który zadaje nietypową zagadkę. Chłopcy nie wiedzą, jaką cenę przyjdzie zapłacić im za brak odpowiedzi…
W 1924 roku na terenie cyrku doszło do pożaru, w którym zginął klaun Zeebo. Obecnie na miejscu stoi dom strachów, ponoć nawiedzany przez jego ducha. Nastoletni Josh nie wierzy w te opowieści i postanawia samotnie udać się do budynku. Zamierza ukraść sztuczny nos kukły wzorowanej na Zeebo. Odradzają mu to jego znajomi Weegee i Kathy. Jednak Josh nie słucha ostrzeżeń i wchodzi do domu strachów…
Rodzice Amandy wysyłają ją na wakacje do cioci Dottie. Dziewczyna nie jest zachwycona, gdyż będzie musiała spędzać czas z nielubianą kuzynką Beth. Niepokoi ją również opuszczony dom z sąsiedztwa, o którym krążą pogłoski, że ukazuje się tam duch małej dziewczynki. Po pewnym czasie nastolatka przekonuje się, że to nie tylko miejska legenda. A dużo na temat nawiedzenia wie tajemnicza stara niania…
W dzień poprzedzający Halloween dwóch kolegów, Dougie i Kevin, robi przykry żart swojej sąsiadce. Następnego wieczoru zbierając, cukierki ponownie nachodzą panią Clove. Ta okazuje się nadspodziewanie miła i zaprasza chłopcy do domu. Daje im także w prezencie dziwny podarunek. To wykonany z drewna ptasi szpon mający spełniać życzenia. Jednocześnie kobieta ostrzega, aby swoje prośby wyrażali bardzo dokładnie. Chłopcy początkowo nie wierzą w magiczność przedmiotu, jednak kolejne ich życzenia zaczynają się spełniać i to w zupełnie nieoczekiwany sposób…
Pam to nastolatka, która bardzo pragnie jeździć konno. Nie pozwala jej na to mama, której siostra kilka lat wcześniej zmarła na skutek nieszczęśliwego wypadku. Do ich domu przybywa w odwiedziny kuzynka Amy. Dziewczyny dobrze się dogadują i bawią. Podczas wizyty na strychu odnajdują starą zamkniętą skrzynię. Gdy ją otwierają, znajdują wiele ubrań. Po przymierzeniu jednego ze strojów zachowanie Pam diametralnie się zmienia, a Amy musi nadejść z pomocą, by uratować kuzynkę…
Jake jest debiutującym aktorem dziecięcym. Przedstawienie, w którym ma zagrać, nawiązuje do irlandzkiego folkloru. Na scenie towarzyszy mu nieco zdziwaczały Erin. Mężczyzna daje chłopcu przepis na wzmacniający napój. Gdy Jake wybiera się sklepu zielarskiego, by kupić składniki do naparu, poznaje Seana. Ten przestrzega go przed niebezpieczeństwem, jakie grozi mu podczas premierowego występu. Okazuje się, że Erin nie jest tym, za kogo się podaje…
Andy Carr jest nastolatkiem. Jako że rodzina jest uboga, dorabia sobie rozwożąc gazety. Pewnego dnia jego mama otrzymuje w spadku posiadłość po zmarłym krewnym. Przeprowadzają się do starego domu. Od początku chłopcu dokucza złośliwy sąsiad Koda. Na dodatek dziwne zdarzenia mają miejsce w piwnicy budynku. Dochodzi do nich zawsze, gdy w pomieszczeniu gra radio. Gdy Koda niszczy rower Andy'ego, ten postanawia się zemścić w nietypowy sposób…
Dede jest wrażliwą, nieśmiałą dziewczyną. Pewnego dnia będąc na cmentarzu, poznaje dwóch chłopców – Jama i Grega. Szybko stają się dobrymi znajomymi. Greg pewnego razu opowiada historię o Judy, maturzystce, która przed laty zginęła, wybierając się na bal studniówkowy. Krąży legenda, że jej duch co jakiś czas pojawia się w miejscu jej śmierci. Młodzi postanawiają sprawdzić prawdziwość tej historii. Prowadzi to do zaskakujących sytuacji…
Młody mężczyzna, Ross, przychodzi ubiegać się o pracę w serwisie z grami. Właściciel zakładu, pan Olson, nie jest przekonany do chłopaka, na próbę powierza mu opiekę nad sklepem przez kilka godzin. Ostrzega jednak, by młodzieniec nie grał w nowo sprowadzony wirtualny pinball. Ross zarzeka się, że tego nie zrobi. Niedługo potem w lokum zjawia się nastoletnia Sophie. Ross jest zauroczony dziewczyną. Zapomina też o obietnicy złożonej panu Olsonowi, co mam dla niego przykre konsekwencje…
Jill jest dziewczynką o bardzo wybujałej wyobraźni. Często przenosi się w świat baśni i marzeń, przez co jest uważana za dziwaczkę. Naśmiewają się z niej zarówno koledzy ze szkoły, jak i brat Jon. Również jej rodzice nie pochwalają zbytnej infantylności swojej córki. Pewnego wieczoru rozgoryczona dziewczynka wypowiada pewne życzenie. Nie wie, że jej prośby zostały usłyszane przez Piaskowego Dziadka…
Katie i Pete to dwoje nastolatków, którzy pracują w kinie studyjnym należącym do pana Kristoph'a. Ze względu na małe dochody i zadłużenie miejscu grozi wkrótce zamknięcie. Pewnego wieczoru zjawia się tam osobliwy Vink, twierdzący, że ma pomysł na zyskanie dochodów. Ofiaruje właścicielowi kasetę z nagranym niemym horrorem o wampirze Nosferatu. Jednocześnie zaznacza, ze nie można go emitować więcej niż raz w tygodniu. Film okazuje się sukcesem i ściąga duże rzesze widzów. Zaintrygowany Pete postanawia sam go obejrzeć i przekonać się za czym stoi jego sukces. Nie domyśla się, jakie będą tego skutki...
Do miejscowego liceum przybywa nowa uczennica Julie. Dziewczyna od początku nie może odnaleźć się w nowym miejscu. Jedyną życzliwą jej osobą jest kolega z klasy Chris. Gdy zostaje jej przydzielona szafka o numerze 22, Julie znajduje stary naszyjnik. Od tego czasu widuje zjawę młodej kobiety. Postanawia dowiedzieć się, kim była ukazująca się jej Candy Warren. Rozwiązanie prowadzi do tragicznej historii sprzed wielu lat…
Karin i Billy są przyrodnim rodzeństwem i mieszkają w nowo odremontowanym apartamentowcu. Dzieci często bawią się na najwyższym trzynastym piętrze, które od lat nie ma lokatorów. Rodzina wynajmująca tam lokum zaginęła bez śladu. Któregoś dnia zjawia się nowy dozorca Leonid, a Karin otrzymuje zaproszenie do testowania gier na opuszczonym piętrze, gdzie sprowadziła się pewna firma. Udaje się tam z bratem. Okazuje się jednak, że to nie będzie zwykła i bezpieczna zabawa...
Wielką pasją nastoletniego Sean'a jest pisywanie opowiadań grozy. Do tego chłopak jest zakochany w pięknej Jennifer. Gdy nauczycielka od języka angielskiego, pani Doods zadaje pracę domową o stworzeniu własnego dzieła literackiego, chłopak chce się wykazać. Niedługo później wraz z najlepszym kolegą Billy'm przypadkiem odnajdują starą maszynę do pisania. Miała należeć do znanego pisarza, który zaginął w 1931 roku. Gdy Sean zaczyna pisać na maszynie opowiadania, Billy oraz Jennifer mają bardzo dziwne sny z czasem stające się rzeczywistością...
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

Multimedia

Pozostałe

Proszę czekać…