Oscar dla najlepszego reżysera Lewisa Milestone’a za film komediowy był jedyną nominacją tego filmu do Oscara.
Pozostałe
Taśma filmowa mierzyła w USA 2 514 metrów a w Wielkiej Brytanii 2 271 metrów.
Taśma filmowa umieszczona była w zależności od długości filmu na 8 lub 9 rolkach filmowych.
W 2004 roku University of Nevada, Las Vegas i Flicker Alley, LLC uzyskały prawa autorskie do nowej wersji cyfrowej z nową partyturą orkiestrową skomponowaną, zaaranżowaną i dyrygowaną przez Roberta Israela. Film został wyprodukowany przez Jeffery Masino i trwa 92 minuty.
Uważano, że ten film zaginął. Kopia została jednak odnaleziona w skarbcach producenta Howarda Hughesa po jego śmierci wraz z kopiami dwóch innych „zaginionych” filmów wyprodukowanych przez Hughesa – Banda (1928) i The Goding Call (1928) .
W grudniu 2004 roku film został po raz pierwszy wyemitowany w telewizji w programie Turner Classic Movies z nowo zamówioną ścieżką dźwiękową.
Jeden z zaledwie dwóch filmów, które zdobyły Oscara za reżyserię, nie będąc jednocześnie nominowanymi za najlepszy film; drugim był Królowa bez korony (1928) .
Znaleziona kopia została odzyskana w ostatniej chwili — w niektórych miejscach kliszy widać poważne uszkodzenia (i niemal rozpad), chociaż konserwatorzy dołożyli wszelkich starań, aby je naprawić.
Lewis Milestone zdobył Oscara, zwanego wówczas Pierwszą Nagrodą, za reżyserię (film komediowy). Był to pierwszy i jedyny rok, w którym ta kategoria pojawiła się na ceremonii rozdania Oscarów. Milestone pokonał jedynego innego nominowanego w tej kategorii, Teda Wilde'a za film z Haroldem Lloydem - Speedy (1928) . Charles Chaplin był pierwotnie nominowany do nagrody dla najlepszego reżysera komedii za film Cyrk (1928) , ale później został usunięty z tej kategorii (cofnięto jego nominację dla najlepszego aktora pierwszoplanowego) i otrzymał specjalną nagrodę honorową. Drugi Oscar dla Milestone za reżyserię Na Zachodzie bez zmian (1930) , w którym wystąpił Louis Wolheim w realiach I wojny światowej i był jeszcze raz nominowany do filmu „Strona tytułowa” (1931) .