Reżyseria | Ocena | |
---|---|---|
Robert Altman | ||
David Ascher
(asystent)
|
||
Paul Dowidchuk
(asystent)
|
||
Tommy Thompson
(asystent)
|
||
Scenariusz | Ocena | |
Anne Rapp | ||
Producenci | Ocena | |
Robert Altman
producent
|
||
James McLindon
producent
|
||
Cindy Cowan
producent wykonawczy
|
||
Joshua Astrachan
współproducent
|
||
David A. Jones
współproducent
|
||
Graham King
współproducent
|
||
David Levy
współproducent
|
||
Tommy Thompson
współproducent
|
||
James McLindon
kierownik produkcji
|
||
Betsy Mackey
nadzorca produkcji
|
||
Michael Altman
nadzorca postprodukcji
|
||
Boysie Jereza
nadzorca postprodukcji (asystent)
|
||
Tyson Sawyer
koordynator postprodukcji
|
||
Julie Clark
koordynator produkcji
|
||
Leigh A. Miller
koordynator produkcji
|
||
Kim Percival
koordynator produkcji (asystent)
|
||
Aktorzy | Ocena | |
Richard Gere
Dr T
|
7,8
|
|
Helen Hunt
Bree
|
7,3
|
|
Farrah Fawcett
Kate
|
||
Laura Dern
Peggy
|
7,5
|
|
Shelley Long
Carolyn
|
||
Tara Reid
Connie
|
6,6
|
|
Kate Hudson
Dee Dee
|
6,8
|
|
Liv Tyler
Marilyn
|
7,7
|
|
Robert Hays
Harlan
|
||
Lee Grant
Dr Harper
|
||
Janine Turner
Dorothy Chambliss
|
||
Zdjęcia | Ocena | |
Jan Kiesser
(kierownik zdjęć)
|
||
Edward Lachman
(kierownik zdjęć)
|
8,0
|
|
Herb Ault
(główna pomoc techniczna)
|
||
Stephen Drake
(pomoc techniczna)
|
||
Kurt Kornemann
(pomoc techniczna)
|
||
Orlando Javier Mora
(pomoc techniczna)
|
||
Stephen Ritchey
(pomoc techniczna)
|
||
Steven Lynn Walker
(pomoc techniczna)
|
||
James Soward
(pomoc techniczna) (dodatkowy) (niewymieniony w czołówce)
|
||
Kompozytorzy | Ocena | |
Lyle Lovett | ||
Kostiumy | Ocena | |
Dona Granata | ||
Vickey Byrd-Schachter | ||
Kimberly Sue Furlong | ||
Brian Russman
(asystent)
|
||
Susan Kaufmann
(nadzorca kostiumów)
|
||
Montaż | Ocena | |
Geraldine Peroni | ||
Susan Fitzer
(asystent)
|
7,0
|
|
Justine Halliday
(asystent)
|
||
Maurissa Horwitz
(praktykant)
|
||
Bob Hart
(montażysta negatywu)
|
||
Muzyka | Ocena | |
Charakteryzacja | Ocena | |
Micheline Trépanier
nadzorca charakteryzacji
|
||
Tina Roesler Kerwin
główny charakteryzator
|
||
Hallie D'Amore
charakteryzator osobisty
|
||
Bridget Cook
nadzorca stylizacji
|
||
Kelly Nelson
główny stylista
|
||
Lyndell Quiyou
fryzjer osobisty
|
||
Angela Angel
fryzjer (dodatkowy) (niewymieniony w czołówce)
|
||
Claude Díaz
główny stylista (druga ekipa) (niewymieniony w czołówce)
|
||
Fred Lackey III
fryzjer (niewymieniony w czołówce)
|
||
Scenografia | Ocena | |
Stephen Altman
scenograf
|
||
John Bucklin
dyrektor artystyczny
|
||
Ted Haigh
dyrektor artystyczny (asystent)
|
||
Chris L. Spellman
dekorator wnętrz
|
7,0
|
|
Anthony Maccario
główny rekwizytor
|
||
Matthew R. Altman
główny rekwizytor (asystent)
|
||
Phil Shirey
główny konstruktor dekoracji
|
||
Bob Bouwman
konstruktor dekoracji
|
||
E. Monk Brannen
konstruktor dekoracji
|
||
Allen Frouth
konstruktor dekoracji
|
||
Jim Matheson
konstruktor dekoracji
|
||
Dan Clermont
główny architekt
|
||
Pamela Klamer
projektant wnętrz
|
||
Doug Camp
malarz
|
||
Thomas V. Johnson
malarz
|
||
Robert H. Winn
malarz
|
||
Chris Hunter
scenopis obrazkowy (niewymieniony w czołówce)
|
||
Lynn A. Johanson
malarz (niewymieniony w czołówce)
|
||
Dźwięk | Ocena | |
Joe Barnett
mikser ponownego nagrania
|
||
John Ross
mikser ponownego nagrania
|
||
Frederick Howard
nadzorujący montaż dźwięku
|
||
Javier Bennassar
montaż efektów dźwiękowych
|
||
Michael Kamper
montaż efektów dźwiękowych
|
||
Michael Mullane
montaż efektów dźwiękowych
|
||
Chato Hill
montaż dźwięku (asystent)
|
||
Alec St. John
montaż dźwięku (asystent)
|
||
Tim Boggs
montaż dialogów
|
||
Jed M. Dodge
montaż dialogów
|
||
Robert Getty
montaż dialogów
|
||
David Grant
montaż dialogów
|
||
Michael Hertlein
montaż dialogów
|
||
David Lee Fein
imitator dźwięku
|
||
Diane Marshall
imitator dźwięku
|
||
Craig Jurkiewicz
montaż imitacji
|
||
David Jobe
mikser imitacji
|
||
Lucy Sustar
mikser imitacji
|
||
Robert Jackson
nadzorca postsynchronu
|
||
Alan Freedman
mikser postsynchronu
|
||
David M. Roberts
mikrofoniarz
|
||
Helena Lea
montaż muzyki
|
||
Michael Hertlein
montaż postsynchronu (niewymieniony w czołówce)
|
||
Julie McKinnon
okablowanie (niewymieniony w czołówce)
|
||
William Smith
mikser ponownego nagrania (niewymieniony w czołówce)
|
||
Efekty specjalne | Ocena | |
Randy E. Moore
koordynator efektów specjalnych
|
||
Pozostała Ekipa | Ocena | |
Pam Dixon
dobór obsady
|
||
Barbara Blanchette
dodatkowy dobór obsady
|
||
Pat Gray
dodatkowy dobór obsady (asystent)
|
||
Liz Keigley
dobór lokalizacji
|
||
Heather M. Drummons
dobór lokalizacji (asystent)
|
||
Craig Barron
nadzorca efektów wizualnych
|
6,0
|
|
Charles Gibson
nadzorca efektów wizualnych
|
||
Krystyna Demkowicz
producent efektów wizualnych
|
||
Michael Root
zecer
|
||
Todd R. Smith
zecer
|
||
Gary J. Wayton
koordynator kaskaderów
|
||
Robert Reed Altman
operator kamery
|
||
Aaron Pazanti
operator kamery
|
||
Zade Rosenthal
fotosista
|
||
Christopher Davis
elektryk
|
||
Jas Shelton
elektryk
|
||
James Soward
elektryk
|
||
Michael Spain
elektryk
|
||
David Taylor
elektryk
|
||
Cheryl Kurk
księgowy produkcji
|
||
Jayne Page
księgowy (asystent)
|
||
Jerri Whiteman
księgowy (asystent)
|
||
Victoria Vaus
projekt czołówki
|
||
John Decker
tworzący w technologii cyfrowej (niewymieniony w czołówce)
|
||
Richard A. Mention III
operator kamery (asystent)
|
||
Paul Santoni
operator kamery (asystent)
|
||
Peter Simonite
operator kamery (asystent)
|
||
Michael D. Weldon
operator kamery (asystent)
|
||
Eric Montes
elektryk (niewymieniony w czołówce)
|
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…