Reżyseria |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
---|---|---|---|
Prawda o Emanuel
(asystent)
|
5.9 | 2013 | |
Dotyk anioła | 6.3 | 2002-2003 | |
Ptaki nocy | 7.0 | 2002 | |
Nash Bridges | 6.9 | 2000 | |
Jezioro Marzeń | 6.8 | 1999 | |
Zdarzyło się jutro | 7.5 | 1998 | |
Z archiwum X | 8.2 | 1996-1997 | |
Nowe przygody Supermana | 6.7 | 1995-1997 | |
Szpital Dobrej Nadziei | 1997 | ||
Kameleon | 6.9 | 1997 | |
Milenium | 6.7 | 1996-1997 | |
Ziemia 2 | 8.0 | 1995 | |
VR.5 | 1995 | ||
Przystanek Alaska | 7.7 | 1993-1994 | |
Bez wyjścia
(asystent)
|
6.8 | 1987 | |
The Seduction
(asystent-stażysta)
|
- | 1982 | |
The Unseen
(asystent)
|
1980 |
Proszę czekać…