Young & Rubicam oskarża Multikino o plagiat

Agencja Young & Rubicam zarzuca Multikinu bezprawne wykorzystanie w kampanii jej pomysłów.

Realizowana obecnie w telewizji i na outdoorze kampania reklamowa Multikina przygotowana przez agencję Take Five (obsługą mediową zajął się Starcom) według Pawła Nizińskiego, dyr. kreatywnego Young & Rubicam Brands, wykazuje, jak to określił, zaskakującą zbieżność myśli kreatywnej z tym, co agencja prezentowała w czasie przetargu organizowanego przez Polski Instytut Sztuki Filmowej – podał Media&Marketing Polska.

Plakat z kampanii wizerunkowej MultikinaPlakat z kampanii wizerunkowej Multikina

Co na te zarzuty Multikino i Take Five?

- Multikino Sp. z o.o. oświadcza, iż przygotowania do prowadzonej obecnie kampanii wizerunkowej rozpoczęło w kwietniu 2006 roku (co potwierdza pełna dokumentacja jaką Spółka Multikino posiada). Żaden przedstawiciel Spółki Multikino nie uczestniczył w prezentacji Agencji Young&Rubicam dla PISF we wrześniu 2006 roku – informuje Edyta Pawłowicz, Kierownik ds. Marketingu Multikino Sp. z o.o.

- Koncepcję kampanii wizerunkowej „Idź do kina” przedstawiliśmy Multikino już w kwietniu 2006 roku. Kampania promująca Multikino, która zaczęła się na początku stycznia 2007 roku, wynika z tej koncepcji – czytamy w oświadczeniu zarządu TakeFive sp. z o.o.

WirtualneMedia.pl