Cartoon Network promuje nową kreskówkę

Kanał Cartoon Network w lutym, wspólnie z domem mediowym MediaCom i PKP, rozpoczyna działania mające wesprzeć premierę najnowszej kreskówki ‘Baranek Shaun’, która pojawi się na antenie stacji 12 lutego.

Działania skupiają się wokół eskapad bohatera nowej kreskówki ‘Baranek Shaun’. Kampania opierać się będzie na połączeniu dwóch elementów – kolorowych okładek na bilety rodzinne kolejowe oraz standów z tytułowym bohaterem nowej serii.

Kadr z kreskówki Baranek ShaunKadr z kreskówki Baranek Shaun

Działania z wykorzystaniem standów obejmą dwa etapy. Od 1 do 15 lutego podobizna Baranka Shauna stanie na największych stacjach PKP we Wrocławiu, Łodzi, Opolu, Szczecinie i Warszawie. Od 12 do 25 lutego tekturowy baranek znajdzie się na dworcach PKP w Lublinie, Rzeszowie, Gdańsku, Katowicach i Krakowie.

medialink.pl


Miron
http://vimeo.com/mironkundzicz