Strażnicy Galaktyki w nowym spocie

W sieci pojawił się nowy spot telewizyjny filmu Strażnicy Galaktyki, który w polskich kinach zadebiutuje w te wakacje (1 sierpnia).

Zuchwały awanturnik Peter Quill (Chris Pratt) kradnie tajemniczy artefakt stanowiący obiekt pożądania złego i potężnego Ronana (Lee Pace), którego ambicje zagrażają całemu wszechświatowi. Chcąc uniknąć gniewu Ronana Quill zmuszony jest zawrzeć niewygodny sojusz z czterema nie mającymi nic do stracenia outsiderami: Rocketem (głosu użyczył Bradley Cooper) – uzbrojonym szopem, Grootem (głosu udzielił Vin Diesel) – drzewokształtnym humanoidem, śmiertelnie niebezpieczną i tajemniczą Gamorą (Zoe Saldana) i żądnym zemsty Draxem Niszczycielem (Dave Bautista). Kiedy główny bohater odkrywa prawdziwą moc artefaktu i zagrożenie, jakie stanowi on dla kosmosu, musi zmobilizować swoich niesubordynowanych towarzyszy do ostatniej bitwy, od której zależą losy galaktyki.

Źrodło: Marvel Studios

Redox
Redaktor, wer, moderator, dodający zwiastuny, obsługujący fanpage fdb na Facebooku, w końcu kinomaniak. Lubię adaptacje komiksów, filmy z gatunku survival, ale też nie pogardzę dobrym niezależnym kinem. Z seriali nie trawię procedurali, a z muzyki najbardziej przemawia do mnie rock z nurtu psychodelicznego i progresywnego. Na fdb.pl od jesieni 2008 roku.