Discovery wzmacnia swoją obecność w Polsce

Discovery Networks w Polsce ogłosiło uruchomienie dwóch nowych, dedykowanych dla rynku polskiego łączy dla Discovery Science i Discovery Civilisation.

Sprzedaż czasu reklamowego na obu kanałach rozpocznie się już 5 marca 2007 roku.

Logo Dischovery ChannelLogo Dischovery Channel

Wprowadzenie dwóch oddzielnych łączy stanowi istotny element nadawania obu kanałom lokalnego charakteru, wzmacniając w sposób odpowiadający oczekiwaniom i potrzebom widzów w Polsce ich wizerunek antenowy oraz specyficzny profil programowy – czytamy w komunikacie Discovery.

Rozpoczęcie sprzedaży czasu reklamowego na Discovery Science i Discovery Civilisation oznacza nowe kanały sprzedaży i szerszy wachlarz rozwiązań dla reklamodawców i sponsorów w Polsce. Za sprzedaż reklamową na kanałach z portfolio Discovery odpowiada Discovery Media Polska.

Discovery Networks w Polsce poszerzyło pod koniec zeszłego roku portfolio wprowadzając na rynek w październiku Discovery Historia oraz w listopadzie Discovery HD. Oferta obejmuje siedem kanałów: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Civilisation, Discovery Travel & Living, Discovery Historia, Discovery HD.

medialink.pl


Miron
http://vimeo.com/mironkundzicz