Konflikt na linii Netflix – Hulu zaostrza się

Konflikt na linii Netflix – Hulu zaostrza się. Kilka miesięcy temu informowaliśmy Was o tym, że Hulu i Epix podpisały kontrakt na współpracę, dzięki czemu na platformie pojawiło się sporo interesujących filmowych propozycji. Na wszystkim stracił Netflix. Jak się okazuje to nie koniec.

Hulu chce, aby kolejnym udziałowcem w fimie została jedna z największych korporacji mediowych, Time Warner. Dzięki takiej zagrywce, stracą na tym dwaj największy rywale Hulu – Netflix i Amazon. Wraz z połączeniem swoich sił, na platformę trafiłoby wiele interesujących treści, które zdecydowanie zwiększyłyby jej popularność.

Time Warner posiada w swoich szeregach wiele dóbr, które z pewnością zainteresowałyby potencjalnych widzów – HBO, Cinemax, Carton Network czy wytwórnie takie jak Warner. Bross oraz New Line Cinema. A warto także dodać, że Hulu współpracuje już także z takimi firmami jak Walt Disney, 21st Century Fox oraz Comcast.

Kolejną rzeczą jest to, że do niedawna Netflix uchodził za platformę, której obce są reklamy. Disney wypracował jednak umowę licencyjną, z której wynika, że platforma musi przed programami stacji ABC (która należy do The Walt Disney Company) prezentować czterosekundowy spot, w którym znajduje się miedzy innymi logo ABC oraz muzyczka.

Z pewnością nie jest to koniec zawirowań, jeśli chodzi o amerykańskie firmy streamingowe. Walka o klienta i jak najlepszą ofertę nadal trwa i trwać będzie.

Źrodło: adexchanger.com


Gracjan Mikitin
Redaktor Naczelny FDB. Od czasu do czasu, lubię obejrzeć sobie jakiś film :)