2,63 mln widzów „Odwróconych”

Średnio 2,63 mln widzów oglądało w telewizji TVN serial „Odwróceni” – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Przed rokiem, w piątkowe wieczory po godz. 20, kanał gromadził przed telewizorami więcej widzów niż teraz – 2,8 mln widzów.

Kadr z serialu OdwróceniKadr z serialu Odwróceni

Wyemitowany w piątek ostatni odcinek serii zobaczyło zaledwie 1,73 mln osób, co przełożyło się na 16,16 proc. udziałów TVN w rynku. Tego dnia, gorszy wynik osiągnęła jedynie telewizyjna Dwójka – 1,55 mln widzów i 14,42 proc. udziałów. TVP1 oglądało 3,28 mln widzów (30,51 proc. udziałów), a Polsat 2,12 mln osób (19,78 proc.).

Rok temu między marcem a majem, w piątkowe wieczory TVN oglądany był przez więcej, bo 2,8 mln widzów. Udziały stacji w rynku również były wyższe – wynosiły średnio 19,87 proc. podczas gdy tegoroczne kształtowały się na poziomie 19,36 proc.

Wpływy z reklam i plansz sponsorskich wyniosły 17,5 mln zł. Dla porównania, hit wtorkowej ramówki – Magda M. podczas emisji czwartej serii wart był dla reklamodawców 15,7 mln.

Władze stacji nie podjęły jeszcze decyzji o ewentualnej kontynuacji serialu.

medialink.pl


Miron
http://vimeo.com/mironkundzicz