Pierwsze urodziny kanału TNT w Polsce

Mija rok odkąd kanał filmowy TNT dostępny jest na polskim rynku. Stacja świętuje pierwsze urodziny rozpoczynającą się właśnie kampanią, w której zapowiada nie tylko pełną emocji wyjątkową jesienną ramówkę, ale również prezentuje nowe logo i odświeżoną oprawę kanału.

TNT zadebiutowało na polskim rynku 6 października 2015 roku, zastępując kanał TCM. Marka odniosła międzynarodowy sukces, a jej wprowadzenie do Polski było kolejnym krokiem w rozwoju stacji. TNT oferuje widzom najlepsze filmowe propozycje największych hollywoodzkich wytwórni oraz seriale własnej produkcji, takie jak "Dobre Zachowanie" czy "Signos".

Jesteśmy bardzo zadowoleni z umacniającej się pozycji TNT wśród kanałów filmowych na polskim rynku. Osiągnęliśmy 58%* wzrostu udziału w rynku w stosunku do TCM, który jest jeszcze wyższy (82%*) w grupie 16-29, co świadczy o tym, że nasz kanał pokochali młodzi ludzie. Wyjątkowość oferty TNT polega na połączeniu własnych produkcji serialowych ze światem wielkich emocji filmowych i właśnie to chcielibyśmy podkreślić w rozpoczynającej się właśnie kampanii.

mówi Matthias Heinze, General Manager na Polskę i Europę Wschodnią

Kampanię TNT promuje spot, w którym główną rolę grają emocje. Namiętność, strach, gniew, radość – to wszystko przeżyje widz oglądając trzymające w napięciu hity jesiennej ramówki stacji.

Źrodło: Informacja prasowa


Gracjan Mikitin
Redaktor Naczelny FDB. Od czasu do czasu, lubię obejrzeć sobie jakiś film :)