1997-2007: trzykrotnie wzrósł udział TVN

3 października 2007 mineło dziesięć lat od narodzin TVN.

Wtym czasie TVN przeobraził się ze stacji omałej widowni wjednego z trzech największych graczy na polskim rynku telewizyjnym. TVN startował mając 5,07 proc. udziału wrynku, dziś 16,13 proc. W ciągu tego okresu stacja zreklam zarobiła 13 mld zł. 10 lat TVN oceniają przedstawiciele mediów, reklamy igwiazdy.

Od powstania zroku na roku wzrastała oglądalność stacji. Podczas gdy wpierwszych trzech miesiąca nadawania TVN oglądało średnio 270 tys. widzów, to już w2006 roku był to ponad milion osób – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Ponad trzykrotnie wrosły także udziały TVN wrynku telewizyjnym. W 1997 roku wynosiły one 5,07 proc., wrekordowym jak do tej pory 2006 roku – aż 16,74 proc.

wirtualnemedia.pl

Logo TVNLogo TVN