5 h i 41 min w święta przed telewizorem

Dane podało AGB Nielsen, M jak miłość z największą oglądalnością

AGB Nielsen podało, że w dniach 25-26 grudnia spędziliśmy średnio 5 godzin i 41 minut przed telewizorem. Oznacza to, że na programy i filmy nadawane w tv poświęciliśmy jedynie o jedną minutę dłużej niż w zeszłym roku. Dla jednych aż minuta, dla innych tylko minuta, bowiem spekulacje nie były tak optymistyczne i spodziewano się nieco gorszego wyniku niże ten z zeszłorocznych świąt.

Największą popularnością widzów cieszył się serial M jak miłość, który oglądało 6,8 mln widzów (udział stacji wyniósł 40,4%). Na drugim miejscu znalazł się program rozrywkowy TVP 1 prowadzony przez Roberta Janowskiego – Jak to melodia. Stałą pozycję TVP obejrzało 6,23 mln Polaków, co w czasie nadawania programu daje mu udział 44,3%. Po trzeciej pozycji widać, że widzowie postawili na TVP, bowiem brązowy medal wywalczył sobie serial Klan z wynikiem 5,32 mln widzów (37%).

Jeśli wziąć ogólnie, która stacja była najbardziej rozchwytywana, to nie ma tutaj większej niespodzianki. Największą oglądalność miała telewizyjna Jedynka – prawie 24,5%. Dalej jest TVP 2 – 20,8%, Polsat 16,04 oraz TVN – 15,91. Wzrost w porównaniu do tego samego okresu z poprzedniego roku odnotowały stacje: TVP 1 (ponad 2%) oraz TVN (1,09%), spadek zaś TVP 2 (2,42%) i Polsat (prawie 2%).


Łukasz N.
na fdb.pl od jakiegoś czasu, w miarę czasu i możliwości staram się weryfikować.