Marek Kondrat w globalnej kampanii ING

W weekend miała miejsce polska premiera najnowszego globalnego
spotu reklamowego ING.

Wreklamie nakręconej na torze wyścigowym w Marsylii pojawił się Marek Kondrat.

Misiek Koterski i Marek Kondrat w Dniu ŚwiraMisiek Koterski i Marek Kondrat w Dniu Świra

Światowa premiera globalnej reklamy telewizyjnej ING odbyła się jednocześnie w 30 krajach na całym świecie podczas ING Australian Grand Prix 16 marca 2008 r. 30- i 45- sekundowe spoty nadawane są zarówno w krajowych stacjach telewizyjnych relacjonujących wyścigi Grand Prix, jak i w międzynarodowych mediach, podczas każdego z wyścigów. Kampania wspierana jest w mediach drukowanych, jak i w Internecie poprzez obecność przy najistotniejszych informacjach oraz poprzez strony dedykowane F1.

Polska jest jedynym krajem, w którym wyświetlana będzie zlokalizowana wersja spotu. W ujęciach pod koniec reklamy pojawia się Marek Kondrat, który jest twarzą ING w Polsce.

W zeszłym roku byliśmy jedynym krajem, który podjął się lokalizacji spotu. Odzew na reklamę był wtedy bardzo pozytywny, dlatego też i tym razem postanowiliśmy nadać jej polski koloryt, by nasi widzowie mogli się z nią lepiej identyfikować – powiedział Radosław Małkiewicz, menedżer ING ds. sponsoringu Formuły 1 w Polsce.

Globalny spot reklamowy przygotowała londyńska agencja Iris. Za kreację polskiej wersji odpowiedzialna jest agencja Brain. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Pan Media Western. Kampania realizowana będzie od 23 marca do 2 listopada w Polsacie, Polsat Sport, TVN i TVP.

ING jest również głównym sponsorem relacji z wyścigów Grand Prix w telewizji Polsat i Polsat Sport.

wirtualnemedia.pl