Konkurs na slogan promujący chodzenie do kina

Polski Instytut Sztuki Filmowej ogłasza otwarty konkurs na slogan promujący spędzanie wolnego czasu w kinie.

pisf.plpisf.pl

Konkurs ma charakter otwarty i jest adresowany do wszystkich miłośników kina. Slogan powinien zachęcać do oglądania filmów w kinie i do spędzania wolnego czasu właśnie tam. Sala kinowa jest bowiem jedynym miejscem gdzie w komfortowych warunkach można obcować z X Muzą.

Prace konkursowe – projekty haseł należy składać do dnia 31 grudnia 2006 r. w siedzibie Instytutu, drogą pocztową na adres:

Polski Instytut Sztuki Filmowej
ul. Krakowskie Przedmieście 21/23
00-071 Warszawa
z dopiskiem Konkurs na hasło

oraz drogą elektroniczną na adres slogan@pisf.pl W temacie e-maila należy wpisać: Konkurs na hasło.

Zwycięzca Konkursu – autor najlepszego hasła otrzyma Nagrodę Dyrektora Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej za najlepsze hasło promujące kino w wysokości 3 tys. zł.

źródło: pisf.pl