‘Trzeci oficer’ nie dał rady konkurencji

Emitowany wczwartkowe wieczory wDwójce serial sensacyjny Trzeci
oficer miał mniej widzów niż nadawane wtym czasie propozycje
głównych konkurentów TVP 2. Produkcja cieszyła się też mniejszą
popularnością niż pokazywana dwa lata temu jej poprzednia część.

Średnia oglądalność serialu Trzeci oficer (emisja wczwartki, zwykle o20.40) wyniosła 1,98 mln widzów, co dało nadającej serial stacji 13,84 proc. udziału wgrupie 4+ i14,11 proc. wgrupie 16-49 – wynika zdanych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Dla porównywania, emitowana jesienią 2006 roku poprzednia część serialu zatytułowana Oficerowie przyciągała średnio 3,27 mln oglądających idała TVP 2 19,37 proc. udziału w grupie 4+ (serial pokazywano wtedy wniedziele o20.00).

Trzeci OficerTrzeci Oficer

W paśmie emisji Trzeciego oficera Dwójka była dopiero stacją czwartego wyboru. Liderem była wtedy TVN, która pokazywała W-11 – Wydział Śledczy ifilmy fabularne – pozycje te wybierało 3,67 mln widzów. Na drugiej pozycji znalazła się Jedynka (Zagubieni, Terminator, Londyńczycy; 2,61 mln), natomiast trzecią lokatę zajął Polsat (gł. Tylko miłość, filmy, Piotr Bałtroczyk na żywo; 2,02 mln).

Na reklamach nadawanych wokół Trzeciego oficera stacja zarobiła wsumie 7,7 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Telewizja Polska najprawdopodobniej nie zdecyduje się na wyprodukowanie kolejnego sezonu serialu.

wirtualnemedia.pl