Dominika Montean - Pańków, przewodniczka tej osobliwej podróży otwiera drzwi dość szczelnie dotąd domknięte. Ich rozwarcie stanowi niezaprzeczalny atut wykonany siłami ekipy realizacyjnej „Głosu”.
przeczytaj recenzję
Rob Marshall, posługując się oniryczną formą i nie przez niego wyznaczoną legendą, nakręcił film o sensie przekraczania barier między obcymi sobie światami
przeczytaj recenzję
Powierzchowny luz formalny filmu Karwowskiej sprawia, że obcujemy ze światem poniekąd fikcyjnym, który maskuje coś podskórnie niewydobytego.
przeczytaj recenzję
O tym ze ANTONIO to dobry aktor nikomu z bywalcow jego strony pisac nie musze... Ma w
swoim zyciu kilka naprawde dobrych rol. Ostatnio zablysnal w NIEZNISZCZALNYCH 3
udowadniajac ze razem z GIBSONEM byli najlepszymi aktorami z calego filmu... CIEKAWOSTKA
O KTOREJ CHCIALEM NAPISAC jest nastepujaca: wszystkie filmy w ktorych zagral zarobily na
swiecie ponad 5 MILIARDOW 40 MILIONOW DOLAROW! Jest to ogromna suma biorac pod
uwage ze ostatnimi czasy wcale nie grywal w filmach wysokobudzetowych lub klasy A.
Ciężko go ocenić, ponieważ nie jest to typowy horror, bardziej połączenie z thrillerem. Mamy interesujący twist na końcu ale po tym co dzieje się wcześniej wolałbym już chyba wersję bez takiego zwrotu akcji, bo ciężko się nagle wczuć w zupełnie inną narrację. Kilka denerwujących postaci, przede wszystkim: Ford i Tabitha. Szczerze mówiąc, chyba bym nie wytrzymał z takim kamerzystą jak Ford, z tymi jego głupimi gadkami, a Tabitha no cóż - pod koniec się nieco wyjaśnia ale i tak było dziwnie. Zalety: są momenty, kiedy można się wczuć w klimat nawiedzonego domu plus może Lana - miło się na nią patrzyło, na jej zaangażowanie w kręcenie dokumentu i nie tylko.