Rozmach, z jakim wizualizował swoje dość przewrotne dzieło Stahelski stawia jego pracę wprawdzie na półce z krwawą ideą kina akcji, która może być finezyjnie i niestereotypowo opakowana.
przeczytaj recenzję
„Syn” nie wychodzi poza nawias gładkiej i dość obłej historii, która choć dotyka kwestii fundamentalnych, osnuwa je zaledwie letnim muśnięciem zgoła trywialnej refleksji.
przeczytaj recenzję
Serial o ogromnym potencjale, mający już na starcie rzeszę fanów, zrobiony z rozmachem i pomysłem, a jednak nie tak jak można by oczekiwać.
przeczytaj recenzję
Bartosz Konopka nie potrafi zamienić swojego dzieła w pełnowymiarowy thriller, plasując go gdzieś pomiędzy kanonami klasyki a kiczowatymi sekwencjami spotów z cyklu kampanii przeciw piratom drogowym.
przeczytaj recenzję
Jedna z najlepszych aktorek końcówki lat dziewięćdziesiątych i początku nowego stulecia. Wielka szkoda, że przedwcześnie zmarła. Takie role jak w Przerwanej lekcji muzyki, 8 mili czy Sin City to klasyka.
Bardzo dobry, nastrojowy i skłaniający do refleksji nad życiem film. Urzekł mnie, a nie spodziewałem się tego. Do tego aktorstwo z najwyższej półki. Polecam wszystkim lubiącym trochę przegadane filmy. :)
Film jest faktycznie bardzo dobry, z dwóch powodów - aktorstwo na najwyższym poziomie i zakręcony scenariusz. Ocena osie4m jednak trochę naciągana z mojej strony, liczyłem na więcej. Na pewno nie jest to najlepszy film braci Cohen.
Nie wiem, czy to efekt tego, że zaledwie miesiąc przed seansem przeczytałem książkę, ale film nie porwał mnie. Brakowało mi tych odcięć tlen, które są w książce, gdy czytasz i wydaje się, że wszystko już jest poukładane, nagle ciach. Odcięcie tlenu i nie wywrócenia świata do góry nogami. W filmie nie czuje się tego zupełnie. Pomieszana kolejność zdarzeń, słabo zarysowane tło, bez którego całość jest mdła, sprawiły, że nie porwała mnie opowieść w wersji filmowej.