6,5-7/10; Dobry dramat z małą ilością surfowania w tle, patologią, karą za winy oraz porządną końcówką. Całkiem dobry Scott w głównej roli.
Posępny film o wypalonym człowieku. Widziałeś "Dzień Świra", to widziałeś wszystkie wcześniejsze filmy Koterskiego.
17 głos! Nudny film o zdradach małżeńskich i obsesji głównego bohatera do zamężnej kobiety (bohater to dupek,który zachowuje się jak psychopata).Słabe wykonanie
Młodzieżowa gorączka szkolnej soboty. Mam wrażenie, że nie poznaliśmy do końca powodów Claire i Johna na "odsiadkę".
11 głos! To indyjska wersja "Czekając na sen" z 2000r. Poczucie winy (słuszne czy nie to reżyser pozostawia widzowi) wpędza bohatera w obsesję.Bezsenność.
65 głos! O stracie dziecka i rozpaczy; korupcja wśród rządzących, zawalenie się mostu,sympatia między dzieckiem a jego porywaczem.Muzyka w tle idealnie pasuje.
6,5-7/10; Dobry dramat z małą ilością surfowania w tle, patologią, karą za winy oraz porządną końcówką. Całkiem dobry Scott w głównej roli.
a więc tego samego roku odeszli obaj ojcowie Spider mana
Kurcze ja to aż tak dużo tych komentarzy na forum nie mam i łatwo je wczoraj podliczyłem..
I przyznam się szczerze zrobiłem to wyłącznie z nudów.. : )
Nawet fajnie się zapowiada.
Proszę czekać…