Adaptacja komiksu Petera Lairda i Kevina Eastmana. Niesłusznie oskarżony przez swego mistrza młody adept sztuki ninjutsu ucieka z Japonii do Nowego Jorku, gdzie kryje się w kanałach przebiegających pod miastem. Przypadek sprawia, że w jego ręce wpadają cztery młode żółwie spryskane tajemniczą substancją. Mutacja powoduje, że żółwie przybierają człekokształtną postać, lecz jednocześnie ich opiekun zmienia się w wielkiego szczura. Po intensywnym treningu ninjutsu czwórka żółwi rzuca wyzwanie złoczyńcom działającym w zaułkach metropolii...
Odcinki 191 dodaj odcinek
Dziennikarka April O'Neil badając sprawę rabunków sprzętu elektronicznego, spotyka cztery zmutowane żółwie i ich mistrza. Przemieniony w szczura Oroko Saki opowiada jej swoją niezwykłą historię i to jak stał się mutantem.
Żółwie dowiedziawszy się o istnieniu Technodromu próbują odkryć miejsce jego pobytu. Po długich poszukiwaniach w końcu im się udaje, ale wtedy okazuje się, że Schredder uwięził mistrza Sprintera. Chcąc mu pomóc żółwie wpadają w pułapkę.
Shredder wykorzystując wynalazek doktora Baxtera Stockmana, tworzy armię mechanicznych szczurołapów i wysyła je by znalazły i zabiły Splintera. Poradziwszy sobie z pierwszą falą robotów żółwie udają się do April, by odszukać Baxtera, a dzięki niemu technodrom i samego Shreddera.
Shredder chcąc pokonać żółwie otwiera portal do wymiaru X, przez który do naszego świata przedostaje się trójka nastolatków i dwóch żołnierzy Kranga. Neutrinos sprzymierzają się z żółwiami i razem atakują technodrom.
Shredder tworzy ciało dla Kranga i mimo ataku żółwi ożywia je. Gdy Shredder i Sprinter kontynuują przerwany przed laty pojedynek, Krang powiększa swoje ciało do gigantycznych rozmiarów i wychodzi na ulice miasta. Na jego drodze stają jednak żółwie.
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

Multimedia

Pozostałe

Proszę czekać…