Reżyseria | Ocena | |
---|---|---|
Laura Mora Ortega | ||
Nataly Valdivieso
(asystent)
|
||
Daniel Mateo Vallejo
(asystent)
|
||
Scenariusz | Ocena | |
Maria Camila Arias | ||
Laura Mora Ortega | ||
Producenci | Ocena | |
Cristina Gallego
producent
|
||
Paz Lázaro
współproducent
|
||
Katarzyna Ozga
współproducent
|
||
Elisa Fernanda Pirir
współproducent
|
||
Regina Solórzano
producent wykonawczy
|
||
Nicolas Steil
współproducent
|
||
Mirlanda Torres
producent
|
||
Alejandra Mosquera
koordynator postprodukcji
|
||
Aktorzy | Ocena | |
Carlos Andrés Castañeda
Rá
|
||
Davison Florez
Sere
|
||
Brahian Acevedo
Nano
|
||
Cristian Campaña
Winny
|
||
Cristian David Duque
Wąż
|
||
Jacqueline Duque
Graciela
|
||
Luis Eduardo Benjumea
Vayu
|
||
Violeta Zabala
La Negro
|
||
Esteher Posada Arias
Urzędnik służby cywilnej
|
||
Maria Adela Villa
Kobieta z burdelu
|
||
Zdjęcia | Ocena | |
David Gallego | ||
Kompozytorzy | Ocena | |
Leonardo Heiblum | ||
Alexis Ruiz | ||
Kostiumy | Ocena | |
Ana María Acosta | ||
Montaż | Ocena | |
Sebastian Hernandez | ||
Gustavo Vasco | ||
Muzyka | Ocena | |
Charakteryzacja | Ocena | |
Scenografia | Ocena | |
Marcela Gómez Montoya
scenograf
|
||
Daniel Rincon
dyrektor artystyczny
|
||
Dźwięk | Ocena | |
Carlos García
nadzorujący montaż dźwięku
|
||
Carlos García
mikser ponownego nagrania
|
||
Carlos García
projektant dźwięku
|
||
Miguel Villada
projektant dźwięku
|
||
André Bendocchi-Alves
projektant dźwięku
|
||
Efekty specjalne | Ocena | |
Beto Carlos Alberto Obando
nadzorca efektów specjalnych
|
||
Pozostała Ekipa | Ocena | |
Wilson Esguerra
kolorysta
|
||
Fabien Girodot
nadzorca efektów wizualnych
|
||
Hector Camilo Usuga Florez
prowadzący ostrość
|
||
Felipe González
operator kamery (asystent)
|
||
Tony Botella
producent efektów wizualnych
|
||
Olivier Emery
producent efektów wizualnych
|
||
Clément Perrotin
tworzący w technologii cyfrowej
|
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…