Serial przedstawiający przygody znanego naukowca Bentona C. Questa, jego syna Jonathana i Hadijego, oraz przyjaciela Rogera T. Bannona a także córki Jessiki. W trakcie kolejnych przygód bohaterowie muszą zmierzyć się z szalonym naukowcem Surdem, tajnymi agentami, obcymi, robotami i potworami oraz innymi niespodziankami.
Odcinki 52 dodaj odcinek
Sezony
Lata
W trakcie rodeo Roger zostaje poturbowany przez byka. By go ratować Benton przenosi jego świadomość do Questwordu, gdzie zawieszony miedzy życiem a śmiercią musi się zregenerować. Wkrótce pojawia się tam jednak doktor Surd.
Dr Jeremiah Surd i jego pomocnicy łapią Rogera i Jonny'ego, by sparaliżowany naukowiec mógł przenieść swój umysł w ciało Bannona. Wykorzystując je Surd udaje się do domu Questów by wyeliminować Bentona.
Podczas inspekcji w podwodnej bazie naukowej, dochodzi do powstania szczeliny w dnie morza i uszkodzenia placówki. Co gorsza z rozpadliny wydostają się nieznane stworzenia, które zaczynają polować na ludzi.
Najemnicy doktora Zina przejmują kontrolę nad promem kosmicznym, którym docierają na orbitalną stację posiadającą broń o niezwykłej sile rażenia. Jak zwykle na ich drodze stają Questowie, od których po raz kolejny zależeć będzie los świata.
Jeden z wojskowych naukowców tworzy organiczny komputer. W trakcie testów dochodzi do awarii i ożywienia potwora, który przejmuje umysły ludzi, z którymi ma kontakt. W tym samym czasie na wyspę przybywają Questowie i tylko oni mogą zatrzymać potwora.
Jonny, Hadji i Jessie błądzą w trakcie rejsu w głębokiej mgle. Niespodziewanie natrafiają na wysepkę, gdzie dwa duchy od lat przeżywają ten sam koszmar. Nieświadoma Jessie zostaje opętana i tylko Jonny może jej pomóc, a przy okazji pogodzić zwaśnione duchy.
Jonny i Hadji wyjeżdżają do dziadka. Wkrótce cała trójka zostaje porwana przez grupę najemników, których kryjówka mieści się w pobliskich jaskiniach. Wiedząc za dużo stają się niewygodnymi świadkami, których trzeba się pozbyć.
Hadji ratuje z opresji piękną kobietę, w której szybko się zakochuje. Niestety jego wybranka okazuje się demonem, który wysysa z ludzi życie by przedłużyć swoje istnienie. Jedynym ratunkiem pozostaje tajemniczy nieznajomy, od lat polujący na demonicę.
Doktor Surd przejmuje kontrolę na prezydenckim samolotem i porywa go. O wszystko oskarżony zostaje doktor Quest. Gdy wojsko zatrzymuje Bentona i Rogera, Jonny, Hadji i Jesica muszą na własna rękę odnaleźć Surda i udowodnić swoją niewinność.
Chcąc zatrzymać wycinkę lasu członkowie małego plemienia wykonują prastary rytuał, przyzywający do naszego świata demona. Wnika on w ciało nowego przyjaciela Questów, przemieniając chłopca w olbrzymiego potwora.
Bohaterowie przybywają do tajnego kompleksu, gdzie grupa naukowców otwiera portal do innego wymiaru. Niespodziewanie do naszego świata przedostaje się trójka obcych próbujących zmienić nasz świat. Jedyną nadzieją na ocalenie jest wedrzeć się do świata obcych i zniszczyć portal.
Jonny i Jesie postanawiają zmierzyć się w grze stworzonej w wirtualnej rzeczywistości Questworldu. Niestety zaraz po rozpoczęciu rozgrywki okazuje się, że doktor Surd ukrył tam wirusa i teraz nastolatkowie muszą stawić czoła swoim klonom.
Doktor Surd sprawia, że Jesi atakuje ojca i przyjaciół. Chcąc jej pomóc Jonny i Benton przenoszą się do jej podświadomości, gdzie po raz kolejny będą musieli zmierzyć się z szalonym naukowcem i jego pułapkami.
Podczas lotu helikopterem Paszy Hadji ratuje rannego sokoła, którego gatunek od dawna uważano za wymarły. Jak się wkrótce okazuje pochodzi on z mitycznej krainy Shangri-La. Niestety ptak zostaje porwany przez córki doktora Zina, chcące wykraść wodę życia.
Race, Jonny i Jesica wyruszają na Javę, by pomóc przyjaciółce Jade. Na miejscu okazuje się, że szuka ona legendarnego krwawego diamentu, który jest w posiadaniu dwóch mistrzów cienia. Chcąc zdobyć diament bohaterowie muszą zmierzyć się z potworem powstałym z cienia.
Ezekiel Rage umieszcza bombę atomową w najgłębszym szybie wiertniczym na Ziemi. Jedynym ratunkiem okazuje się maszyna czasu stworzona przez Bentona. Jonny i Jesie wyruszają więc w przeszłość by powstrzymać szaleńca.
Jonny i Jesie przybywają do Pragi by wysłuchać koncertu fortepianowego legendarnego kompozytora. Niespodziewanie pojawia się na nim duch, który prowadzi dwójkę nastolatków do rozwiązania straszliwej zbrodni.
Generał Vostok terroryzując jednego z naukowców wchodzi w posiadanie broni zamrażającej wszystko wokół. Zdobywszy jedną z rosyjskich baz generał porywa Bentona by ten usprawnił wynalazek. Na ratunek jak zwykle przybywa jednak Jonny, Race i Hadji.
Jeden z cyborgów doktora Zina próbuje wykraść najnowszy wynalazek Bentona. Jak zwykle na drodze staje mu Race, Jonny, Hadji i Jessi, którym udaje się dotrzeć do kryjówki córek szalonego naukowca. Niestety czekają już tam na nich kolejne roboty.
Dom Questów atakuje sześć robotów doktora Zina. Po powrocie Benton i Race odkrywają, że ich dzieci zostały porwane. Nie mając nic do stracenia udają się do Jade, by pomogła im odszukać kryjówkę Zina i raz na zawsze się z nim rozprawić.
Bohaterowie przybywają do nawiedzonej rezydencji, gdzie dwóch naukowców testuje maszynę zwalczającą duchy. Eksperyment wymyka się jednak z pod kontroli, a Race i Hadji zostają porwani przez czające się w domu zło.
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

Multimedia

Pozostałe

Proszę czekać…