Reżyseria | Ocena | |
---|---|---|
Pupi Avati | ||
Cesare Bastelli
(asystent)
|
||
Fabrizio Corallo
(asystent)
|
||
Scenariusz | Ocena | |
Pupi Avati
(również) (historia)
|
||
Maurizio Costanzo
(historia)
|
||
Antonio Avati
(historia)
|
||
Cesare Bornazzini
(współpraca) (ciągłość scenariusza)
|
||
Producenci | Ocena | |
Antonio Avati
producent
|
||
Gianni Minervini
producent
|
||
Giovanni Amadei
kierownik produkcji
|
||
Aktorzy | Ocena | |
Lino Capolicchio
Silvano
|
||
Gianni Cavina
Marione
|
||
Carlo Delle Piane
Bracco
|
||
Roberta Paladini
Olimpia
|
||
Giulio Pizzirani
Marzio
|
||
Adolfo Belletti
Giove
|
||
Ferdinando Orlandi
Narrator
|
||
Fernando Pannullo
Hr. Pepoli
|
||
Pietro Bona
Ksiądz
|
||
Tonino Corazzari
Święty Bartłomiej
|
||
Zdjęcia | Ocena | |
Franco Delli Colli | ||
Mario Pizzi
(główna pomoc techniczna)
|
||
Michele Pellegrini
(pomoc techniczna)
|
||
Kompozytorzy | Ocena | |
Amedeo Tommasi | ||
Pupi Avati
(temat)
|
||
Kostiumy | Ocena | |
Luciana Morosetti | ||
Giovanna Lai
(produkcja kostiumów)
|
||
Montaż | Ocena | |
Piera Gabutti | ||
Carlo D'Alessandro
(asystent)
|
||
Muzyka | Ocena | |
Hengel Gualdi
wykonawca muzyki (skrzypce)
|
||
Charakteryzacja | Ocena | |
Scenografia | Ocena | |
Luciana Morosetti
scenograf
|
||
Antonio Orlando
rekwizytor
|
||
Dźwięk | Ocena | |
Luciano Anzellotti
imitator dźwięku
|
||
Massimo Anzellotti
imitator dźwięku
|
||
Venanzio Biraschi
mikser
|
||
Raffaele De Luca
dźwięk
|
||
Efekty specjalne | Ocena | |
Pozostała Ekipa | Ocena | |
Alessandro Vivarelli
sekretariat produkcji
|
||
Antonio Bisatto
sekretariat produkcji (asystent)
|
||
Antonio Schiavo Lena
operator kamery
|
||
Giancarlo Giannesi
operator kamery (asystent)
|
||
Remo Dolci
oświetlenie
|
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…