Tripp ma już ponad 30 lat i jakoś nie możę się wyprowadzić od rodziców. A oni od dawna marzą o tym, by ich synek wreszcie się usamodzielnił. Sęk w tym, że latorośl nie może znaleźć sobie odpowiedniej dziewczyny, a przecież nie będzie mieszkał sam - bo kto się nim zaopiekuje, kto ugotuje obiadek i utuli do snu? W takiej sytuacji przydaje się użycie sprytnego podstępu: rodzice Trippa wynajmują atrakcyjną dziewczynę, mając nadzieję, że zawróci ona w głowie synowi i tym sposobem zmotywuje go do wyprowadzki. Dziewczyna jest co prawda idealnie dopasowana i znakomicie wywiązuje się z umowy, ale jak to zwykle z podstępami bywa, nie zawsze się udają...

Aktorzy

Matthew McConaughey (Tripp) - „Dazed and Confused”, „Czas zabijania” (A Time to Kill), „Two for the Money” z Alem Pacino i Rene Russo, „Sahara” z Penelope Cruz i Stevem Zahnem, „Jak stracić faceta w 10 dni” (How to Lose a Guy in 10 Days) z Kate Hudson, „Thirteen Conversations About One Thing”, horror/thriller „Frailty” Billa Paxtona, „Powiedz - tak” (The Wedding Planner) z Jennifer Lopez, „Amistad” Stevena Spielberga, „Kontakt” (Contact), „Edtv” Rona Howarda, „Angels in the Outfield”, „Lone Star”, „Glory Days” oraz „U-571.”

Sarah Jessica Parker (Paula) - serial TV „Seks w wielkim mieście” (Sex and the City) - nagroda Emmy, 4 Złote Globy, „The Family Stone” - nominacja do Złotego Globu, „Love Walked In”, „State and Main”, „Til There Was You”, „Mars atakuje” (Mars Attacks) Tima Burtona, „If Lucy Fell”, „Zmowa pierwszych żon” (The First Wives Club), „Substance of Fire”, „Miami Rhapsody”, „Ed Wood”, „Hocus Pocus”, „Honeymoon in Vegas”, „LA Story”, „Flight of the Navigator”, „Girls Just Want To Have Fun”, „Footloose”, „First Born”, „Somewhere Tomorrow”, „Rich Kids”, teatr - „Once Upon a Mattress”, „How To Succeed in Business Without Really Trying”, „Sylvia”, „The Innocents” Harolda Pintera, „By Strouse”.

Zooey Deschanel (Kit) - „Autostopem przez galaktykę” (The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy), „Elf”, „Mumford” Lawrence Kasdana, „U progu sławy” (Almost Famous) Camerona Crowe, „All the Real Girls”, „Abandon”, „Big Trouble” Barry’ego Sonnenfelda, „The Good Girl” z Jennifer Aniston, „Eulogy” z Debrą Winger. Wkrótce będzie ją można zobaczyć na ekranie także w „Winter Passing” z Edem Harrisem i Willem Ferrellem, „Live Free or Die”, „Flakes”, „The Assassination of Jesse James” z Bradem Pittem i Caseyem Affleckiem, telewizja - „Frasier” i „Veronica’s Closet”.

Justin Bartha (Ace) - „Trust the Man” z Julianne Moore, Billy’m Crudupem i Maggie Gyllenhaal, „Skarb narodów” (National Treasure), „Gigli” z Benem Affleckiem, Jennifer Lopez i Christopherem Walkenem, telewizja - seria „Teachers”.

BRADLEY COOPER (Demo) - „Polowanie na druhny” (Wedding Crashers), „Zmiana pasa” (Changing Lanes), „Carnival Knowledge”, „Wet Hot American Summer”, telewizja - „Agentka o stu twarzach” (Alias), „Kitchen Confidential”, „Jack and Bobby”, „Law & Order: SVU”, „Law and Order: Trial by Jury”, „I Want to Marry Ryan Banks”, „The $treet”, „Touching Evil”, „The Last Cowboy”.

TERRY BRADSHAW (Al) - jedna z najbardziej rozpoznawalnych i charyzmatycznych amerykańskich osobistości sportu (futbol) i telewizji - współgospodarz znanego programu „Fox NFL Sunday” - nagroda Emmy w latach 1999 i 2001. Inne programy telewizyjne w jego dorobku to „The Home Team with Terry Bradshaw” oraz serie „Everybody Loves Raymond”, „Eight Simple Rules”, „Evening Shade”, „Hardcastle and McCormick” oraz „The Adventures of Brisco County, Jr,”. Bradshaw wystąpił też w filmach „Hooper” i „Cannonball Run”.

KATHY BATES (Sue) - „Misery” - nagroda Akademii® i Złoty Glob, „Titanic”, „Dolores Claiborne”, „Smażone zielone pomidory” (Fried Green Tomatoes) - nominacja do Złotego Globu, „Schmidt” (About Schmidt) - nominacja do Oskara®, „Barwy kampanii” (Primary Colors) - nominacja do Oskara® oraz nagroda Gildii Aktorów Filmowych, „Relative Strangers”, „Rumor Has It”, „Little Black Book”, „American Outlaws”, „Dragonfly”, „Kariera frajera” (The Waterboy), „The War at Home”, „A Home of Our Own”, „Prelude to a Kiss”, „Shadows and Fog”, „Dick Tracy”, „Men Don’t Leave”, „Come Back to the Five & Dime, Jimmy Dean, Jimmy Dean”, „Straight Time”, „Taking Off”, telewizja - „The Late Shift” - Złoty Glob, „Warm Springs” - nominacja do nagrody Emmy, reżyseria - „Sześć stóp pod ziemią” (Six Feet Under) - pięć odcinków, „Homicide”, „NYPD Blue”, „Oz”, „Dash and Lilly”, teatr - „Night, Mother” - nominacja do nagrody Tony, „Frankie and Johnny in the Clair de Lune” - nagroda Obie.

Najlepsi przyjaciele

Wokół głównych bohaterów filmu krążą Justin Bartha jako Ace i Bradley Cooper jako Demo – przyjaciele Trippa z dzieciństwa - oraz Zooey Deschanel jako Kit, sarkastyczna współlokatorka Pauli.

„Poza tym, że ten scenariusz był naprawdę bardzo zabawny, zwróciłem uwagę na obecność w nim kolorowych i dosyć dziwacznych postaci,” mówi reżyser Tom Dey. „Przyjaciele głównych postaci odgrywają ważną rolę w zacieśnianiu relacji między Paulą i Trippem.”

Deschanel tak mówi o granej przez siebie postaci, „Kit jest zbyt inteligentna i zbyt sarkastyczna. Ma problemy ze znalezieniem przyjaciół, ponieważ większość ludzi wydaje jej się za głupia. Musi się nauczyć kompromisów, jeśli chce być szczęśliwa.”

Deschanel była zachwycona możliwością pracy z McConaugheyem, Parker, Bates i Bradshawem. „Matthew jest czarujący,” mówi. „Jest kimś w rodzaju gwiazdy filmowej z dawnych lat. Sarah Jessica jest słodka, troskliwa i zabawna. Praca z nią to sama przyjemność. A przebywanie na planie z Kathy i Terry’m to coś naprawdę niewiarygodnego. Oboje są tacy mili... Miałam z nimi tylko jedną wspólną scenę, ale była to sama zabawa.”

„To zawsze duża przyjemność - i wyzwanie! – móc skompletować tak mocny i wyrazisty zespół,” mówi Tom Dey. „To coś, jak wybieranie palety barw - Trzeba dobrać do siebie zupełnie różne kolory, które będą się następnie uzupełniać. Kiedy wiedzieliśmy już, że Sarah Jessica zagra Paulę, szukaliśmy kogoś z zupełnie inną energią, aby zagrał Kit. Idealnie nadawała się do tego Zooey Deschanel.”

Tak mówi Dey o rolach dwóch przyjaciół Trippa, „Usiłowaliśmy stworzyć zabawną kompanię braci – zarówno Bradley, jak i Justin są bardzo zabawnymi, utalentowanymi aktorami. Bardzo szybko doszli z Matthew do porozumienia, a jeszcze przed rozpoczęciem zdjęć spędzili ze sobą sporo czasu. Zasugerowaliśmy im też, aby podczas tygodnia prób, zajęli się wspólnie paintballem i wspinaczką skałkową. To było jak tydzień na obozie zapoznawczym,” śmieje się Dey.

Cooper wcielił się w postać Demo. „To jeden z tych facetów, który ma anegdotę na każdą okazję,” mówi Cooper. „Czasami może się wydawać, że tak naprawdę nie jest zainteresowany rozmową, a wtedy on mówi coś naprawdę mądrego o danej sytuacji.”

Wg Coopera, Demo, postać grana przez McConaugheya, a także ta grana przez Bartha, całkowicie się od siebie różnią, a jedyną ich wspólną cechą jest to, że cały czas mieszkają z rodzicami.

„Bardzo podoba mi się to, że ci trzej faceci mieszkają z rodzicami z zupełnie różnych powodów i uważają, że jest to zarazem zabawne, jak i głupie,” dodaje Dey.

„Tak naprawdę, ja też mieszkam z rodzicami,” żartuje Bartha, który wystąpił ostatnio u boku Nicolasa Cage w filmie akcji Skarb narodów. „W postaci Ace’a widzę sporo z samego siebie. Mama codziennie rano smaży mi naleśniki. I tak naprawdę, to chciałbym, żeby ktoś wynajął Sarah Jessicę Parker, żeby mnie wyciągnęła z domu,” żartuje aktor. „Już sobie to wyobrażam.”

Wg Deya podstawą dobrego filmu jest znalezienie odpowiednich aktorów. „Widzom spodobają się te postaci, są bowiem bardzo realne, a zarazem dziwaczne,” stwierdza Dey. „Bardzo podoba mi się to, że tak różni aktorzy jak Zooey Deschanel czy Terry Bradshaw mogą wspólnie istnieć na ekranie. Dla mnie to bardzo świeże i zabawne. Za każdym razem, kiedy udaje mi się zgromadzić na planie tak różnorodnych aktorów i sprawić, że powołują do życia poruszające postaci, czuję, zdobyłem kolejne satysfakcjonujące doświadczenie.”

O filmie

35-letni Tripp (Matthew McConaughey) nigdy nie potrafił zdobyć się na opuszczenie rodzinnego domu. Zdesperowani rodzice mają już tego dość. Wynajmują więc piękną kobietę (Sarah Jessica Parker), która ma sprawić, żeby Tripp w końcu wyprowadził się z domu.

Wg Matthew McConaugheya, gwiazdy komedii romantycznej Miłość na zamówienie, Tripp ma bardzo praktyczne powody, aby nie wyprowadzać się z domu. „Uważa, że nie należy starać się naprawiać tego, co nigdy się nie zepsuło”, mówi. „Mieszka za darmo w świetnie urządzonym pokoju, a mama robi mu pranie. To po prostu coś na kształt wygodnego hotelu”.

Wszystko, jednak diametralnie się zmienia, kiedy Tripp poznaje Paulę. Kobieta jest dokładnie taka, jaką sobie wymarzył - inteligentna, zabawna, utalentowana i piękna. Tripp nie wie, jednak, że istnieje powód, dla którego kobieta jest taka idealna - Paula została wynajęta przez jego rodziców, aby zmusić go do wyprowadzenia się z domu.

„Przypadek Trippa wydaje się być bardzo prosty,” mówi Sarah Jessica, która gra Paulę. „Kiedy, jednak Paula go poznaje, sprawy nie wydają się już takie oczywiste. Tripp to wykształcony, normalny facet i milion razy przystojniejszy od większości jej klientów. Z jakiegoś powodu, jednak nie potrafi opuścić rodziców.”

McConaughey, uznany ostatnio przez magazyn People za Najseksowniejszego Człowieka Świata, stwierdza, że położenie granego przez niego bohatera odzwierciedla rzeczywistość, w której żyje wielu współczesnych dwudziesto - i trzydziestokilkuletnich Amerykanów. „To zjawisko społeczne: dzieci dorastają, ale nie mają zamiaru wyprowadzić się z domu,” mówi.

„Przed rozpoczęciem przygotowań do filmu przeczytałem mnóstwo artykułów na ten temat,” mówi reżyser Tom Dey. „Odkryłem, że jest to uniwersalne zjawisko - każdy zna kogoś, kto mieszka z rodzicami, chociaż dawno już osiągnął wiek, w którym zwyczajowo należy wyprowadzić się z domu.”

Trzydziestokilkuletni człowiek mieszkający w domu rodziców, to zjawisko, któremu swoje strony poświęciły m.in. takie pisma jak USA Today, New York Times, Los Angeles Times, Time, Newsweek. Tom J. Astle i Matt Ember rozpoczęli pracę nad projektem dokładnie przyglądając się przedmieściom Los Angeles.

„Mam kilku sąsiadów, których dorosłe dzieci cały czas z nimi mieszkają,” mówi Ember. „Byłem zdziwiony, gdy zdałem sobie sprawę z tego, że to zjawisko staje się normą.”

„Zaczęliśmy rozmawiać z rodzicami takich ludzi i sporo dowiedzieliśmy się na temat tego, jak ta sytuacja wpływa na całą rodzinę,” dodaje Astle. „Zastanawialiśmy się, jak można na nich wpłynąć, żeby zdecydowali się na wyprowadzkę, a potem skomplikowaliśmy trochę ten problem dodając szczyptę romantycznych uniesień. Zadziałało i okazało się, że taki pomysł na komedię jest bardzo na czasie.”

Jeśli chodzi o Deya, scenariusz „Miłości na zamówienie” stanowił świetną okazję do zrealizowania komedii romantycznej działającej na kilku poziomach. „To klasyczna historię, w której związek głównych bohaterów oparty jest na oszustwie. Jest jednak w filmie zwrot, dzięki któremu akcja zaczyna rozgrywać się na głębszym emocjonalnie poziomie. Dzięki tym wariacjom, film naprawdę świetnie się ogląda.”

Poznajmy rodziców

Rodziców filmowego Trippa grają Terry Bradshaw i zdobywczyni nagrody Akademii ® Kathy Bates. „Kathy i Terry to bardzo dynamiczna para,” mówi Matthew McConaughey. „Nie można się powstrzymać, aby nie obserwować ich interakcji zarówno na ekranie, jak i poza nim.”

„Kiedy są razem na ekranie, łatwo uwierzyć, że poznali się już w szkole, pobrali i od tego czasu są razem,” mówi Dey. „Może ma to coś wspólnego z tym, że on jest z Luizjany, a ona z Tennessee”.

„25 lat temu zagrałem w dwóch filmach i chociaż później też coś tam grałem zawsze byłem postrzegany jako Terry Bradshaw, piłkarz,” mówi Bradshaw, który wcielił się w postać ojca Trippa, Ala. „Pomyślałem więc, że jeśli kiedykolwiek zagram jeszcze w filmie, nie będę grał siebie. Mam 56 lat i to jest mój pierwszy film od 25 lat. Chciałem teraz zrobić coś zupełnie innego, a ta rola wymagała, abym nie grał samego siebie tylko zupełnie przeciętnego, stonowanego faceta,” mówi Bradshaw.

Al, były żołnierz piechoty morskiej, prowadzący obecnie własną drukarnię, jest zadowolony, że jego żona Sue zajmuje się domem. „Jest dobrym człowiekiem nielubiącym konfrontacji,” mówi aktor. Prowadzi to do tego, że Sue i Al nie potrafią w bezpośredni sposób podejść do problemu mieszkającego z nimi syna. Zamiast porozmawiania z nim otwarcie wynajmują Paulę, która ma sprawić, żeby Tripp się wyprowadził.

„Terry jest tak pełen energii, a jednocześnie tak mocno stąpa po ziemi, że natychmiast poczuł rolę Ala. A Kathy była od samego początku jego sprzymierzeńcem. Natychmiast podchwyciła pomysł zaangażowania go do roli i bardzo mu pomogła”, mówi reżyser.

„Kiedy usłyszałam, że Terry Bradshaw będzie grał ojca, pomyślałam, że naprawdę będzie zabawnie,” mówi Bates.

„Sue to prowadząca dom matka, która od lat opiekuje się swoim synem,” mówi aktorka. „Tak naprawdę dobrze zdaje sobie sprawę, że Tripp powinien się wyprowadzić i założyć własną rodzinę, nie chce jednak o tym myśleć”, mówi Bates.

„Kathy to niezwykła aktorka,” mówi Dey. „To, że zgodziła się wziąć udział w naszym filmie, stało się inspiracją do rozwinięcia roli Sue, pogłębiło rezonans w związku Ala i Sue i wyszło na dobre całemu filmowi. Jej zdolność do przeskakiwania pomiędzy nastrojami sprawia niezwykłą przyjemność podczas oglądania. Naprawdę nie można sobie wymarzyć bardziej wspaniałomyślnej i gotowej do współpracy aktorki od Kathy Bates”.

Twórcy

Tom Dey (reżyseria) - „Shanghai Noon” z Jackie Chanem, Owenem Wilsonem i Lucy Liu oraz „Showtime” z Robertem De Niro i Eddie’m Murphy.

Scott Rudin (producent) – „Podwodne życie ze Stevem Zissou” (The Life Aquatic with Steve Zissou), „Bliżej” (Closer), „Team America: World Police”, „I © Huckabees”, „Osada” (The Village), „Kandydat” (The Manchurian Candidate), „Żony ze Stepford” (The Stepford Wives), „Szkoła rocka” (School of Rock), „Godziny” (The Hours), „Iris”, „Zoolander”, „Shaft”, „Jeździec bez głowy” (Sleepy Hollow), „Cudowni chłopcy” (Wonder Boys), „South Park: Bigger, Longer & Uncut”, „The Truman Show”, „Okup” (Ransom), „Zmowa pierwszych żon” (The First Wives Club), „Sabrina”, „Naiwniak” (Nobody’s Fool), „Firma” (The Firm), „Zakonnica w przebraniu” (Sister Act), „Rodzina Addamsów” (The Addams Family), „Linia życia” (Flatliners), teatr - „Passion“ - nagroda Tony, „Indiscretions”, „Hamlet”, „Seven Guitars”, „Skylight”, „A Funny Thing Happened on the Way to the Forum”, „On the Town”, „The Chairs”, „The Judas Kiss”, „Copenhagen” - nagroda Tony, „The Goat” - nagroda Tony, „The Normal Heart”, „Who’s Afraid of Virginia Woolf?”, „Manuscript.”

Tom J. Astle (scenariusz) – seria „Adventures in Wonderland” – nagroda Emmy, „Coach”, „Dave’s World”, „Stargate”, „The Outer Limits”, „The Hughleys”, „Brother’s Keeper”, „The Jenny McCarthy Show” oraz „So Weird” dla Disney Chanel.

Matt Ember (scenariusz) – „The Drew Carey Show”, „Grace Under Fire”, „Titus”, „Becker”, „Buzzkill”.

Claudio Miranda(zdjęcia) – współpracował z takimi operatorami jak Darius Wolski - „Karmazynowy przypływ” (Crimson Tide), „Fan” (The Fan), Jeff Cronenweth – „Podziemny krąg” (Fight Club) czy Danny Mindel – „Wróg publiczny” (Enemy of the State), a także realizował zdjęcia do klipów muzycznych takich wykonawców jak - Beyoncé Knowles, Missy Elliot, Tori Amos, Lenny Kravitz, Nickelback czy Snoop Dogg, reklamy - Nike, Motorola, Toyota, McDonald’s, Heineken i American Airlines.

Jeremy Conway (scenografia) – „Szkoła rocka” (School of Rock), „Up Close and Personal”, „Chill Factor”, „Jacob’s Ladder”, „Sabrina” i „Harry Angel” (Angel Hart), telewizja – „Seks w wielkim mieście” (Sex and the City) – dwukrotna nominacja do nagrody Emmy, relacje z igrzysk olimpijskich w Barcelonie, Atlancie, Sydney, Salt Lake City i Atenach – cztery nagrody Emmy.

Ellen Mirojnick (kostiumy) - thriller „Kroniki Riddicka” (The Chronicles of Riddick), „The Sentinel”, „Wyścig szczurów” (Rat Race), „Czego pragną kobiety” (What Women Want), „Bez twarzy” (Face/Off), „The Haunting”, „Twisted”, „It Runs in the Family”, „Niewierna” (Unfaithful) – nominacja do nagrody Gildii Kostiumografów, „Ulubieńcy Ameryki” (America’s Sweethearts), „Don’t Say a Word”, „Cocktail”, „Black Rain”, „Naiwniak” (Nobody’s Fool), „Jacob’s Ladder”, „Mickey Blue Eyes”, „Morderstwo doskonałe” (A Perfect Murder), „Starship Troopers”, „Chaplin” – nominacja do BAFTA, „Wall Street”, „Fatalne zauroczenie” (Fatal Attraction), „Duch i mrok” (The Ghost and the Darkness), „Twister”, „Nagi instynkt” (Basic Instinct), „Showgirls”, „Talk Radio”, „Speed”, „Intersection” i „Cliffhanger”, telewizja – „Rodgers and Hammerstein’s Cinderella” – nominacja do nagrody Emmy.

Steven Rosenblum, A.C.E. (montaż) – dwukrotnie nominowany do Oskaraâ - „Waleczne serce” (Braveheart) oraz „Glory”. Inne filmy w jego dorobku to „Ostatni Samuraj” (The Last Samurai), „The Siege”, „Courage Under Fire”, „Wichry namiętności” (Legends of the Fall), „Dangerous Beauty”, „Jack the Bear”, „XXX: State of the Union”, „X-Men”, „Pearl Harbor”, „The Four Feathers”, „Steele Justice”, „Wild Thing”, „The Journey of Natty Gann”, telewizja – „thirtysomething” – nagroda Emmy.

Rolfe Kent (muzyka) - „Jak w niebie” (Just Like Heaven), „Polowanie na druhny” (Wedding Crashers), „Bezdroża” (Sideways), „Schmidt” (About Schmidt), „Wredne dziewczyny” (Mean Girls), „Zakręcony piątek” (Freaky Friday), „The Matador”, „The Last Shot”, „Kate & Leopold”, „Siostra Betty” (Nurse Betty), „Legalna blondynka” (Legally Blonde), „The Slums of Beverly Hills”, „Romanssidło” (Town & Country) i „Someone Like You” między innymi.

Wojna płci

Reżyser Tom Dey twierdzi, że zabawne elementy składające się na film Miłość na zamówienie wynikają m.in. z chemii i konfrontacji między Trippem i Paulą. „Tripp nie jest bierny, jeśli chodzi o fakt, że mieszka u rodziców - uważa, że jest mistrzem w długości przebywania w rodzinnym domu! Paula natomiast wie dokładnie, że ‘problem ze startem w samodzielne życie’ to poważna sprawa – i ona jest na to lekarstwem. Im bardziej każdy z bohaterów jest przekonany, co do swojej racji, tym bardziej między nimi iskrzy.”

„Tripp i Paula są jak dwaj zawodnicy wagi ciężkiej,” mówi Matthew McConaughey. „Ciągle się ze sobą ścierają. Chcą uczynić z siebie nawzajem obiekty żartów.”

Sarah Jessica Parker zgadza się, co do tego. „Oboje znaleźli idealny sposób na to, aby się w sobie nie zakochać,” mówi, „Będą wiec musieli walczyć o uczucia.”

McConaughey stwierdza, że chociaż nigdy nie jest dobrze budować związku na kłamstwie, zawsze jest nadzieja, że można tę drugą osobę – w tym przypadku wynajętą przez rodziców kobietę – pozytywnie zaskoczyć. „Paula sprawia, że ‘miesiąc miodowy’ trwa i trwa,” mówi McConaughey, „a tego właśnie oczekuje Tripp. Każda kobieta, którą do tej pory przyprowadzał do domu, szybko znikała, kiedy tylko zobaczyła rodziców. Ponieważ Paula – jak to wynika z umowy - musi utrzymać ten związek, nic nie jest w stanie jej zadziwić. To zbija Trippa z tropu i intryguje go - do momentu, kiedy odkrywa jej tajemnicę.”

Parker dodaje, że wszystkie wysiłki Trippa i Pauli polegające na wzajemnym wyprowadzaniu się w pole, sprawiają, że są dla siebie bardzo atrakcyjni. „Tak naprawdę romans rozwija się bez żadnego wysiłku z ich strony,” mówi aktorka. „Oboje są ekspertami w trzymaniu uczuć na wodzy, ale tym razem wszystko całkowicie wymyka się im spod kontroli.”

McConaughey postrzega Trippa, jako lubiącego zabawę człowieka, a nie samotnika usiłującego wykorzystać rodziców. Obdarzony wielkim sercem i temperamentem, Tripp wszystko dokładnie sobie obmyślił. Poczynając od kariery, która pozwala mu na rozwijanie swojej pasji - żeglarstwa, do mieszkania w rodzinnym domu, gdzie oprócz wygody ma zapewnione domowe obiady. „Nie ma powodu, żeby to zmieniać,” mówi McConaughey.

„Tripp nie chce opuszczać wygodnego domu rodziców,” mówi zdobywczyni Oskara®, Kathy Bates, która wciela się w postać Sue, matki Trippa. „Sue robi za niego wszystko: codziennie przygotowuje śniadanie, robi pranie i sprząta pokój”

Punkt widzenia Trippa zmienia się, jednak, kiedy w jego życiu pojawia się Paula. „Jest nią zaintrygowany,” wyjaśnia McConaughey. „Po raz pierwszy zaczyna rozważać inne możliwości i otwiera się na wszystko, co może się zdarzyć.”

„Nie ma wielu aktorów, którzy tak świetnie potrafiliby się wcielić w tę rolę, jak to zrobił Matthew,” mówi Dey. „To idealny bohater romantyczny, który nie obawia się chłopięcości w stylu Hucka Finna. Kiedy widzimy go na ekranie zastanawiamy się, dlaczego taki seksowny facet ciągle mieszka z rodzicami”.

Sarah Jessica Parker zwróciła uwagę na rolę Pauli, ponieważ zobaczyła w niej szansę stworzenia nowego emploi. W tym przypadku porzuciła ulubione buty Manolo Blahnika na rzecz czarnych kostiumów i umiejętności gry w paintball. „Nigdy wcześniej nie grała w paintball i nigdy już nie zagram,” śmieje się aktorka. „To zresztą ulubiona część mojego zawodu - można raz czegoś spróbować i nigdy więcej nie musieć już tego robić.”

„Sarah Jessica wykonywała wszystko bez najmniejszego wysiłku,” mówi Matthew McConaughey. „Dokonuje świetnych wyborów i ma spore wyczucie komediowe. Praca z nią była dla mnie niezwykłym doświadczeniem. Jest bardzo dziewczęca i wyrafinowana, a przy tym niezwykle błyskotliwa, jeśli chodzi o komedię.”

„Sarah Jessica to mistrzyni tego rzemiosła,” mówi Dey. „Jest niezwykle utalentowana. Jest jedną z niewielu aktorów, którzy balansują na krawędzi farsy, a jednak udaje im się utrzymać odpowiedni poziom zabawy i realności.”

Między dwojgiem głównych aktorów zachodzi niezwykła chemia. „Matthew i Sarah Jessica po prostu błyszczą na ekranie,” mówi reżyser. „Kiedy się śmieją, każdy z widzów ma ochotę śmiać się razem z nimi.”

Więcej informacji

Proszę czekać…