Reżyseria | Ocena | |
---|---|---|
Jan Kounen |
1,0
|
|
Marianne Capian
(asystent)
|
||
David Campi-Lemaire
(asystent)
|
||
Sébastien Deux
(asystent)
|
||
Scenariusz | Ocena | |
Joël Houssin |
5,0
|
|
Olivia Bruynoghe
(nadzorca ciągłości scenariusza)
|
||
Producenci | Ocena | |
Marc Baschet
producent
|
6,0
|
|
Frédérique Dumas-Zajdela
producent
|
||
Éric Névé
producent
|
||
Emmanuel Jacquelin
kierownik produkcji
|
||
Susanna Lo
kierownik produkcji
|
||
Laurent Sivot
kierownik produkcji
|
||
Roxanne Pinheiro
kierownik produkcji (asystent)
|
||
Bachir Arfaoui
kierownik produkcji (asystent)
|
||
Aude Boedec
kierownik produkcji (asystent)
|
||
Aude Boedec
koordynator produkcji
|
||
Yael Levy
kierownik produkcji (asystent)
|
||
Aktorzy | Ocena | |
Vincent Cassel
Yann Le Pentrec zwany "Dobermann"
|
7,5
|
|
Tchéky Karyo
Komisarz Sauveur Cristini
|
6,8
|
|
Monica Bellucci
Nathalie zwana Cyganka Nat
|
7,9
|
|
Antoine Basler
Jean-Claude Ayache zwany "Moustique"
|
7,0
|
|
Dominique Bettenfeld
Elie Frossard zwany Ksiądz
|
7,0
|
|
Pascal Demolon
Insp. Lefèvre
|
||
Marc Duret
Insp. Baumann
|
||
Romain Duris
Manu
|
7,1
|
|
François Levantal
Leo
|
||
Ivan Merat-Barboff
Insp. David Silverberg
|
||
Stéphane Metzger
Olivier Brachet zwany Sonia, tranwestyta
|
7,0
|
|
Chick Ortega
Jacky Sueur zwany "Pitbull"
|
7,0
|
|
Patrick Rocca
Komisarz Clodarec
|
||
Florence Thomassin
Florence
|
4,0
|
|
Roland Amstutz
Jo Hell (stary Wuj Joe)
|
||
Jean Lescot
Ojciec Sonii
|
||
Arnaud Arbessier
Młody Wuj Joe
|
||
Jean-François Catton
Dyrektor banku
|
||
Rodolph Freytt
Konwojent
|
||
Marcel Leguilloux
Ksiądz
|
||
Bruno Richard
Zastępca dyrektora banku
|
||
Lucie Bizart
Dziecko Dobermana
|
||
Frédéric Camus
Barman
|
||
Elle Chocho
Tranwestyta przy "Joe Hell"
|
||
David Defever
Łysy policjant
|
||
Franck Del
Transwestyta
|
||
Julie Dossavi
Tancerka
|
||
Valérie Druguet
Tancerka w "Joe Hell"
|
||
Niels Dubost
Policjant
|
||
Frédérique Dumas-Zajdela
Klienta związku
|
||
Ernest Evrard
DJ w "Joe Hell"
|
||
Roger Faillu
Mężczyzna z pudlem
|
||
Anne Girard
Matka chrzestna Dobermana
|
||
Pierre Heitz
Jack, policjant
|
||
Caroline Lallemant
Kobieta w banku
|
||
Alexis Luce
Tranwestyta przy "Joe Hell"
|
||
Sylvain Maury
Tranwestyta przy "Joe Hell"
|
||
Soria Moufakkir
Świadek
|
||
Michel Moyon
Policjant
|
||
Éric Névé
Klient
|
||
Mostapha Birzine
Zwolniony z więzienia
|
||
Roulian
Tranwestyta
|
||
Paul Scortésia
Taksówkarz
|
||
Lucine Thomas
Dziecko Sonii
|
||
Philippe Guégan
Konwojent
|
||
Xitron
Tranwestyta
|
||
José Camacho
Ojciec Dobermana
|
||
Attica Guedj
Matka Sonii
|
||
Laura Mañá
Victoria
|
||
Francia Seguy
Klientka banku
|
||
Virginie Arnaud
Prostytutka
|
6,0
|
|
Marc Baschet
Żebrak
|
6,0
|
|
Affif Ben Badra
Alfons
|
||
Marc Caro
Policjant strzelający z broni maszynowej
|
8,5
|
|
Anthéa Cintract
Tancerka
|
||
Gilles Conseil
Motocyklista Rainer G
|
||
Patrick Lambert | ||
Gaspar Noé
Handlowiec
|
||
Carméla Valente
Matka Dobermana
|
||
Jan Kounen
Mężczyzna w banku (niewymieniony w czołówce)
|
1,0
|
|
Zdjęcia | Ocena | |
Michel Amathieu |
7,0
|
|
Boris Bourgois
(pomoc techniczna)
|
||
Kompozytorzy | Ocena | |
François Roy | ||
Jean-Jacques Hertz | ||
Philippe Mallier | ||
Brune | ||
Kostiumy | Ocena | |
Chattoune |
6,0
|
|
Sandrine Langen | ||
Sylvie Ong
(garderoba)
|
||
Montaż | Ocena | |
Bénédicte Brunet | ||
Eric Carlier
(współmontażysta)
|
||
Eric LeGarçon
(asystent)
|
||
Muzyka | Ocena | |
Charakteryzacja | Ocena | |
Scenografia | Ocena | |
Michel Barthélémy
scenograf
|
||
Frank Monseigny
dyrektor artystyczny (asystent)
|
||
Alexis McKenzie Main
dyrektor artystyczny (asystent)
|
||
Valérie Chemain
główny rekwizytor (asystent)
|
||
Boris Piot
konstruktor dekoracji
|
||
Sabine Barthélémy
malarz
|
||
Patrice Guillain
zbrojmistrz
|
||
Christophe Maratier
zbrojmistrz
|
||
Dźwięk | Ocena | |
André Cappello
operator dźwięku
|
||
Eric Chevallier
operator dźwięku
|
||
Jean-Paul Hurier
mikser ponownego nagrania
|
||
Jean-Paul Hurier
montaż dźwięku
|
||
Richard Shorr
projektant dźwięku
|
||
Richard Shorr
nadzorujący montaż dźwięku
|
||
Jacques Thomas-Gérard
mikser imitacji
|
||
Catherine Trouillet
nadzorca postsynchronu
|
||
Efekty specjalne | Ocena | |
Olivier Zenenski
koordynator efektów specjalnych
|
||
Alice Moine
technik
|
||
Guy Monbillard
technik
|
||
Pozostała Ekipa | Ocena | |
Pierre-Jacques Bénichou
dobór obsady
|
||
Rodolphe Chabrier
nadzorca efektów wizualnych
|
||
Frank Baradat
tworzący w technologii cyfrowej
|
||
Jean François Fontaine
zecer
|
||
Francois Launet
efekty wizualne
|
||
Gaston Marcotti
tworzący w technologii cyfrowej
|
||
Eric Vidal
zecer
|
||
Affif Ben Badra
kaskader
|
||
Michel Bouis
kaskader
|
||
Jean-Claude Braquet
kaskader
|
||
Alain Brochery
kaskader
|
||
Gilles Conseil
kaskader
|
||
Pascal Guégan
kaskader
|
||
Christian Hening
kaskader
|
||
Antoine Marcon
kaskader
|
||
Christophe Moindreau
kaskader
|
||
Patrick Médioni
kaskader
|
||
Cyril Raffaelli
kaskader
|
||
Olivier Vitrant
kaskader
|
||
Victor Abadia
elektryk
|
||
Stéphane Cry
elektryk
|
||
Stéphane Martin
operator kamery (asystent)
|
||
Fabienne Octobre
prowadzący ostrość
|
||
Philippe Valentin
księgowy produkcji
|
Pozostałe
Proszę czekać…