Reżyseria | Ocena | |
---|---|---|
Scenariusz | Ocena | |
Producenci | Ocena | |
Aktorzy | Ocena | |
Shirley Jones
Bunny
|
||
Cloris Leachman
Helen
|
||
Louise Fletcher
Matka przełożona
|
||
Seymour Cassel
Stanley
|
8,0
|
|
Frank Gorshin
Ed
|
||
Wendie Malick
Inez
|
||
Jill Eikenberry
Dottie
|
||
Ursula Burton
Theresa
|
||
Harry Groener
Tony
|
6,0
|
|
Faye Grant
Rita
|
3,0
|
|
Austin Pendleton
Dwupalcy Doyle
|
6,0
|
|
Shelley Duvall
Det. Dubrinski
|
||
Drew Pillsbury
Bake / Mac
|
||
Maria Burton
Ramona
|
||
Cameron Watson
Patrick
|
||
Hallee Hirsh
Młoda Theresa
|
||
Abby Royle
Młoda Rita
|
||
Neal Moeller
Młody Tony
|
||
Amy Wieczorek
Pani MacNamara
|
||
Phil LaMarr
Asystent kierownika kasyna
|
||
Jerry Orbach
Spiker na konkursie walca
|
||
Zdjęcia | Ocena | |
Kompozytorzy | Ocena | |
Kostiumy | Ocena | |
Montaż | Ocena | |
Muzyka | Ocena | |
Charakteryzacja | Ocena | |
Scenografia | Ocena | |
Dźwięk | Ocena | |
Dominick Barbera
technik postsynchronu (Nowy Jork)
|
||
Sarah Brady
operator postsynchronu
|
||
John Brasher
operator postsynchronu
|
||
Jeanette Browning
operator postsynchronu (Los Angeles)
|
||
Rick Canelli
operator postsynchronu
|
||
Matt Crocker
mikrofoniarz
|
||
Craig Dlugosz
operator postsynchronu
|
||
David Ellinwood
imitator dźwięku
|
||
Doc Kane
mikser postsynchronu
|
||
Mary Nitty
operator postsynchronu (Los Angeles)
|
||
Thomas J. O'Connell
mikser postsynchronu
|
||
Doug Roberts
nadzorujący montaż dźwięku
|
||
Damián Rodríguez
montaż dźwięku
|
||
Ken Rutkowski
operator postsynchronu
|
||
Reinhard Schreiner
operator postsynchronu
|
||
Becky Sullivan
operator postsynchronu
|
||
John Switzer
operator postsynchronu (Los Angeles)
|
||
J.S. Tortorici
mikser postsynchronu
|
||
Tony Volante
mikser ponownego nagrania
|
||
Jeff Wilston
dźwięk
|
||
Efekty specjalne | Ocena | |
Pozostała Ekipa | Ocena |
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…