Reżyseria | Ocena | |
---|---|---|
Michał Waszyński | ||
Scenariusz | Ocena | |
Napoleon Sądek | ||
Jan Fethke |
7,0
|
|
Wincenty Rapacki
(sztuka)
|
||
Producenci | Ocena | |
Maria Hirszbein
kierownik produkcji
|
||
Aktorzy | Ocena | |
Lidia Wysocka
Lili
|
||
Franciszek Brodniewicz
Visconti
|
10
|
|
Jadwiga Andrzejewska
Jadzia
|
||
Mira Zimińska
Mira Stella
|
7,0
|
|
Zbigniew Rakowiecki
Jerzy Murski
|
||
Antoni Fertner
Baron
|
8,0
|
|
Stanisław Sielański
Służący Viscontiego
|
||
Władysław Grabowski
Ralfini
|
7,0
|
|
Janina Macherska
Stasiowa
|
||
Stefania Górska
Tancerka
|
||
Fryderyk Jarossy
Dyrektor „Olimpii”
|
||
Stanisław Grolicki
Redaktor
|
||
Stefania Betcherowa | ||
Klara Belska | ||
Zofia Downarówna | ||
Jerzy Sulima-Jaszczołt
Reżyser rewii „Ewelina”
|
||
Wacław Zdanowicz
Ojciec Murskiego
|
||
Edmund Minowicz
Redaktor „Dzwonka wieczornego”
|
||
Eugeniusz Koszutski
Inspicjent w teatrze Olimpia
|
||
Wincenty Rapacki
Impresario Viscontiego
|
||
Wacława Szczuka-Wawa
Agata, wielbicielka Viscontiego
|
||
Filip Ende
Autor sztuki „Ewelina”
|
||
Janina Martini
Janka, wielbicielka Viscontiego
|
||
August Agboola Browne
Banjonista podczas występu Miry Stelli
|
||
Zdjęcia | Ocena | |
Seweryn Steinwurzel | ||
Jerzy Sten | ||
Kompozytorzy | Ocena | |
Henryk Wars | ||
Kostiumy | Ocena | |
Montaż | Ocena | |
Muzyka | Ocena | |
Charakteryzacja | Ocena | |
Scenografia | Ocena | |
Jacek Rotmil
scenograf
|
10
|
|
Stefan Norris
scenograf
|
||
Fryderyk Jarossy
dyrektor artystyczny
|
||
Dźwięk | Ocena | |
Efekty specjalne | Ocena | |
Pozostała Ekipa | Ocena |
Pozostałe
Proszę czekać…