Dwudziestoparoletnia Emily jest ambitną dyrektorką działu marketingu z Chicago, która niespodziewanie otrzymuje pracę marzeń w Paryżu. Gdy jej firma przejmuje luksusową francuską agencję marketingową, młodej kobiecie powierzone zostaje opracowanie odpowiedniej strategii w mediach społecznościowych. Nowe, paryskie życie Emily wypełniają upojne przygody i nieoczekiwane wyzwania — w tym zyskanie sympatii nowych współpracowników, nawiązanie nowych przyjaźni i odnalezienie miłości.
Czując się très winną po schadzce z Gabrielem, Emily postanawia wybrać się na romantyczny weekend za miastem. Nowa praca Mindy przynosi jej przykre rozczarowanie.
Praca w weekend? Quelle horreur. Nawet w Saint-Tropez Emily nie może zapomnieć o pracy, ale po gafie w mediach społecznościowych może… nie mieć wyboru.
Emily organizuje swoje przyjęcie urodzinowe, idzie do sauny parowej z przyjaciółkami Camille i zgadza się, aby Gabriel pomógł jej zaplanować menu na imprezę.
Gdy osobiste problemy zakłócają jej pracę w Savoir, Emily postanawia skupić się na lekcjach francuskiego. Mindy nie pozwala, aby pewien mim zepsuł jej występ.
Emily próbuje ćwiczyć konwersacje en Français ze znudzonym kolegą z klasy, jednocześnie żonglując otwarciem restauracji Gabriela, imprezą dla Chopard i wściekłą Camille.
Impreza z okazji otwarcia Chez Lavaux okazuje się grą emocji. Emily uważa, że Alfie źle ocenił jej styl i joie de vivre. Sylvie zwraca uwagę fotografa.
Szefowa Emily z Chicago wtrąca się w relacje Savoir z klientami, doprowadzając Sylvie do szaleństwa. Kwitnący romans Mindy więdnie, gdy jej sekret wychodzi na jaw.