Reżyseria |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
---|---|---|---|
Człowiek z księżyca
|
6.8 | 1991 | |
Serce Klary
|
6.8 | 1988 | |
Pocałuj mnie na do widzenia
|
1982 | ||
Bracia krwi
|
1978 | ||
Za rok o tej samej porze
|
7.1 | 1978 | |
The Nickel Ride
|
- | 1974 | |
Odmieniec
|
6.6 | 1972 | |
The Pursuit of Happiness
|
- | 1971 | |
Lato roku 1942
|
1971 | ||
Był tu Salvaje
|
1968 | ||
W górę po schodach w dół
|
- | 1967 | |
Ciemna strona sławy
|
1965 | ||
Romans z nieznajomym
|
6.8 | 1963 | |
Zabić drozda
|
7.8 | 1962 | |
Kiedy nadejdzie wrzesień
|
7.1 | 1961 | |
Wielki oszust
|
- | 1960 | |
Wyścig szczurów
|
1960 | ||
Fear Strikes Out
|
- | 1957 | |
Producenci |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
Pocałuj mnie na do widzenia
producent
|
1982 | ||
Odmieniec
|
6.6 | 1972 | |
Aktorzy |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
Lato roku 1942
Narrator (niewymieniony w czołówce)
|
1971 |
Znana również jako:
Ta strona powstała dzięki ludziom takim jak Ty. Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość uzupełniania informacji
o osobie.
Poniżej przedstawiamy listę autorów dla tej osoby:
Proszę czekać…