Bright nowym hitem Netfliksa - świetna oglądalność filmu 1
Netflix nie jest skory do podawania wyników oglądalności swoich produkcji. Na szczęście z pomocą przychodzi firma Nielsen Media, która od pewnego czasu publikuje statystyki związane z amerykańską platformą. Najnowsze dane dotyczące filmu Bright.
Najdroższa, jak do tej pory produkcja Netfliksa – mówi się nawet o 90 mln dolarów – może zostać uznana przez włodarzy platfrmy za sukces. Co prawda nie mieliśmy do czynienia z rekordem, ale wynik 11 milionów z samych Stanów Zjednoczonych może być zadowalający. A warto przypomnieć, że Nielsen Media publikuje wyniki tylko filmów i seriali oglądanych tylko na telewizorach. Nie od dzisiaj wiadomo, że użytkownicy Netfliksa często korzystają również z urządzeń mobilnych oraz laptopów.
Jeśli chodzi o dokładniejsze statystyki, to 3.9 mln widzów to osoby w grupie wiekowej 18-34. 7 milionów to osoby w wieku 18-49. Bright było chętniej oglądane przez mężczyzn (56 procent).
A Wy już oglądaliście nowy blockbuster Netfliksa?
Źrodło: Deadline
A niedawno pisali ze to takie kiepskie bylo I nie warto zawracac sobie glowy chyba widownia nie wziela tego do siebie