Redaktor Naczelny FDB. Od czasu do czasu, lubię obejrzeć sobie jakiś film :)

Oszałamiający budżet promocyjny 'Avengers: Koniec gry' 0

Nie trzeba być geniuszem, aby wiedzieć, że Avengers: Koniec gry będzie wielkim kasowym sukcesem. Marvel Studios pracowało na swój status wiele lat i teraz zbiera pokaźne plony. Oczywiście, aby zarabiać trzeba też inwestować. Nie tylko w produkcję samego filmu, ale także w jego promocję. Poznaliśmy kwotę, jaką Marvel wyda na reklamę superprodukcji.

Według portalu Deadline Marvel Studios pobije swój kolejny rekord. Tym razem będzie on dotyczył pieniędzy wydanych na promocję jednego filmu. Marketing i promocja Avengers: Koniec gry będzie kosztowała… 200 mln dolarów.

Jak to wygląda względem kilku poprzednich widowisk należących do Marvel Cinematic Universe? Dla porównania Avengers: Wojna bez granic posiadała budżet promocyjny sięgający 150 mln dolarów, Spider-Man: Homecoming kosztował 140 mln dolarów, z kolei Strażnicy Galaktyki Vol. 2 80 mln dolarów.

Oczywiście do tego należy doliczyć także reklamy partnerów promocyjnych. Ludzie zaznajomieni z tematyką uważają, że współpraca z Marvelem może spowodować podwyższenie wpływów ze sprzedaży danego produktu nawet o 50 procent. Przed dwoma lata na temat promocji wypowiedział się przedstawiciel firm Hanes, która zajmuje się sprzedażą bielizny. Przy okazji premiery filmu Strażnicy Galaktyki Vol. 2 31 procent fanów MCU było gotowych kupić produkt, dlatego firmie opłaca się partnerstwo z Marvelem. W tym roku w promocję włączyła się również firma kosmetyczna Ulta Beauty, która będzie miała za zadanie przyciągnąć do kin nieco więcej kobiet. Poniżej natomiast możecie zobaczyć spoty reklamowe Audi oraz Hertz.

Źrodło: Deadline

Zostań naszym królem wirtualnego pióra.
Dołacz do redakcji FDB

Komentarze 0

Skomentuj jako pierwszy.

Proszę czekać…