Redaktor Naczelny FDB. Od czasu do czasu, lubię obejrzeć sobie jakiś film :)

Brad Pitt leci w kosmos w zwiastunie 'Ad Astra' 1

Po tygodniach wyczekiwań 20th Century Fox wreszcie zaprezentował zwiastun kosmicznego widowiska w gwiazdorskiej obsadzie – Ad Astra. Fani takich filmów z pewnością przebierają już nóżkami i nie mogą doczekać się premiery filmu w kinach. Na razie jednak mamy dla Was zapowiedź. Oglądajcie!

Astronauta Roy McBride wyrusza na wyprawę poza granice Układu Słonecznego, aby odnaleźć swego zaginionego ojca i odkryć tajemnicę, która zagraża przetrwaniu naszej planety. W czasie swej podróży odkryje sekrety, które postawią pod znakiem zapytania sens ludzkiej egzystencji i nasze miejsce we wszechświecie.

W roli głównej wystąpi Brad Pitt. Oprócz niego w obsadzie są także Liv Tyler, Donald Sutherland, Tommy Lee Jones, Ruth Negga oraz John Ortiz. Jak widać twórcom udało się zebrać całkiem ciekawą plejadę hollywoodzkich nazwisk.

Reżyserem filmu jest James Gray, człowiek odpowiedzialny za takie produkcje, jak Królowie nocy, Kochankowie czy Zaginione miasto Z. Jego nowe dzieło może być jednym z faworytów w sezonie nagród. Podobno film był szykowany na tegoroczny festiwal filmowy w Cannes, jednak z racji małych problemów postprodukcyjnych nie można go było jeszcze pokazać na Lazurowym Wybrzeżu. Możliwe, że jego światowa premiera odbędzie się latem w Wenecji.

Ad Astra trafi do amerykańskich kin 20 września.

Źrodło: Fox

Zostań naszym królem wirtualnego pióra.
Dołacz do redakcji FDB

Komentarze 2

PolepioneKadry

Mogę się założyć, że ta eksperymentalna materia nad którą pracował ojciec głównego bohatera to cząstki antymaterii. Bo nie wiem, co innego mogłoby być zagrożeniem dla istnienia całego układu słonecznego.

ZSGifMan

Jednak ja dla mnie trochę zbyt mocno fabuła tego filmu jest podobna do Interstellar, ale plejada gwiazd faktycznie robi wrażenie… oby się na tym nie skończyło.

Proszę czekać…