Akcja promocyjna Sekretnego dziennika call girl 0
Foxlife prowadzi akcję prmocyjną na szeroką skalą reklamując brytyjski serial w magazynach z programem telewizyjnym oraz w radiu.
Jak donoszą Wirtualnemedia.pl, stacja Foxlife promuje brytyjski serial o perypetiach dziewczyny na telefon, który także emituje od 14 listopada w każdy piątek o godz. 22:55.
Secret Diary of a Call Girl
Spoty autopromocyjne oraz teasery pojawiły się na kanale Foxlife już w październiku. Do akcji włączona została prasa. Magazyny z programem telewizyjnym To&Owo, Tele-tydzień oraz piątkowy dodatek do Gazety Wyborczej zawierają plakaty reklamowe.
Promocja obejmuje także Radio Kolor, które zostało partnerem radiowym produkcji.
Serial przez jednych nazywany kontrowersyjnym, dla innych przekraczającym granice przyzwoitości, a dla wielu to dzieło sztuki telewizyjnej. Co takiego sprawia, że produkcja otrzymuje tak różnorodne oceny? Odpowiedź jest krótka: seks, i to przez wielkie S. Główna bohaterka jest prostytutką, dziewczyną do towarzystwa, na telefon, dziwką, ale jak sama zaznacza, to wszystko jedynie semantyka, nie interesuje ją jak jest nazywana. Postać, w którą wciela się Billie Piper (znana jako Rose z Doctora Who), prowadzi podwójne życie. Dla rodziny, znajomych i przyjaciół pokazuje się jako sekretarka kancelarii prawnej – Hannah. Jednak gdy spotyka się z klientami staje się Belle – doświadczoną i uwodzicielską dziewczyną do towarzystwa wysokiej klasy. Belle spełnia każde życzenie i realizuje najskrytsze fantazje osób, które płacą za jej usługi. Wydaje się, że głównym tematem serialu jest seks i po części to prawda, jednak tylko powierzchownie. Nieco głębiej można dostrzec rozterki samotnej Hanny, która nikomu z bliskich nie zdradza swojej prawdziwej profesji. Z czasem najlepszy przyjaciel bohaterki odkrywa, czym w rzeczywistości trudni się jego urocza przyjaciółka. Hannah i Belle nie będą umiały odpowiedzieć na pytanie dotyczące uczucia łączącego je z Benem. Czy to jest przyjaźń, czy to jest kochanie?
Serial nasycony jest mnóstwem elektryzujących scen erotycznych w rozmaitych sceneriach. Widz ma możliwość spojrzenia na tematykę seksu z różnej perspektywy – i nie chodzi tu jedynie o kąt ujęcia, czy kamery. Jak ocenimy główną bohaterkę zależy od każdego z osobna, bo każdy inaczej potraktuje jej zajęcie.
Produkcja powstała na podstawie blogu <a href=http://en.wikipedia.org/wiki/Belle_de_Jour_%28writer%29 title=Belle de Jour (writer)>Belle de Jour, londyńskiej dziewczyny na telefon, której wpisy zaowocowały tytułem Blogu Roku 2003 wg brytyjskiego dziennika The Guardian.
Sezon pierwszy liczy osiem odcinków tak jak i seria druga, której emisja dobiegła końca na antenie ITV2 kilka tygodni temu.
TUTAJ można zobaczyć zwiastun pierwszych epizodów tego obrazu telewizyjnego.
TUTAJ do obejrzenia zapowiedź serii drugiej.
Komentarze 0