Kiedy wyczerpany spec od reklamy (Moore) proponuje kampanię w walce „o prawdę w reklamie”, zostaje natychmiast wysłany do szpitala psychiatrycznego. Tam spotyka postrzeloną blondynkę (Hannah) i grupę równie zbzikowanych pacjentów. To, co się stanie później, będzie czystym szaleństwem, bowiem ludzie całkowicie stracą głowę na widok nowego stylu reklamy.
Emory Leeson pracuje w agencji reklamowej. Musi wymyślić chwytliwe i dowcipne hasła, które porwą klientów. Jednak okres frustracji, jaki przechodzi po odejściu żony, nie wpływa dobrze na jego inwencję i szef oceniając jego pomysły jako szalone wysyła go na leczenie do szpitala dla umysłowo chorych. Tam Emory poznaje grupę nieszkodliwych wariatów. Pod ich wpływem tworzy nowe projekty reklamowe, które okazują się wielkim sukcesem...
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…