Facet od W-F'u 2007

Mr. Woodcock

John Harley po latach wraca do rodzinnego miasteczka, by zostać jego honorowym mieszkańcem. Na miejscu okazuje się, że jego matka niedługo chce wyjść za mąż, a szczęśliwcem okazuje się być nauczyciel wychowania fizycznego, Woodcock. Pamiętając jeszcze katusze i obelgi jakich doświadczył w młodości na jego lekcjach, John… zobacz więcej

Reżyseria
Scenariusz
,
Aktorzy
, ,
Billy Bob Thornton
jako Pan Woodcock
Seann William Scott
jako John Farley
Susan Sarandon
jako Beverly Farley
Ethan Suplee
jako Needleman
Kyley Baldridge
jako Młody John Farley
Amy Poehler
jako Maggie Hoffman
Brad Beyer
jako Jay Elms
Craig Gellis
jako Twardy facet

John Harley po latach wraca do rodzinnego miasteczka, by zostać jego honorowym mieszkańcem. Na miejscu okazuje się, że jego matka niedługo chce wyjść za mąż, a szczęśliwcem okazuje się być nauczyciel wychowania fizycznego, Woodcock. Pamiętając jeszcze katusze i obelgi jakich doświadczył w młodości na jego lekcjach, John postanawia nie dopuścić do ślubu. Ale w trakcie okazuje się, że Woodcock naprawdę kocha jego matkę i ma z nim więcej wspólnego niż myślał. Asmodeusz

Gatunek
Komedia, Sportowy
Słowa kluczowe
przyjaźń, samolot, samotność, relacja ojciec-syn zobacz więcej
Zobacz także
Szczegóły dodaj informacje
Premiera
2007-09-14 (świat), 2008-04-04 (dvd)
Kraj produkcji
USA
Czas trwania
87 minut
Budżet
22 000 000 USD
Nie mamy jeszcze recenzji do tego filmu, bądź pierwszy i napisz recenzję.
Nie mamy jeszcze recenzji użytkowników do tego filmu, bądź pierwszy i napisz recenzję.
Komentarze do filmu 9
Darkboss 7

Dla mnie ok. – Zależy od poczucia chumoru – mi się podobał, zdecydowanie 7/10 – warty obejrzenia.

MacT 7

+3\5 – Można obejrzeć, ale bez rewelacji. Największy plus to starcie Seann’a Williama Scotta i Billy Bob Thorntona. Swoja drogą Thornton stworzył dobrą sarkastyczna postać. Zapadającą w pamięć postacią jest też Amy Poehler w roli Maggie. W filmie jest kilka względnie śmiesznych scen. Ale coś mi się wydaje, że ten film nie zapadnie nikomu na długo w pamięci.

Redox MacT 3

Kilka śmiesznych momentów było, ale to i tak trochę za mało, by uratować ten film. Nawet za dużo nie wniósł tutaj Billy Bob Thornton. Od pewnego momentu film staje się ponad to bardzo przewidywalny i dąży coraz szybciej do szampanowego happy endu.

Dałem również 3 gwiazdki, tyle że w innej skali :)

Kemp 4

Sredni – Bez rewelacji, w sumie z 4 razy sie zasmialem. Za malo jak dla mnie. 4/10

juskowiak

Udana komedia. daje mocną "siódemkę". – jak wyżej.

gruby1991 10

jeszcze go nie oglodalema ale podobna jest zajebisty – jeszcze go nie oglodalema ale podobna jest zajebisty

mysza_007 gruby1991 6

ja oglądałem i może nie wystawiłbym oceny za****$ty ale to dobra komedia….warto obejrzec…można sie posmiac

Ta strona powstała dzięki ludziom takim jak Ty. Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość uzupełniania informacji o filmie.
Poniżej przedstawiamy listę autorów dla tego filmu:

Hsi_Nao
58 punktów
Redox
52 punkty
kaskader
32 punkty
majak01
20 punktów
Asmodeusz
20 punktów
alienK
16 punktów
jacks
9 punktów
pavell666
9 punktów
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dzwiękowa

Fabuła

Multimedia

Pozostałe

Proszę czekać…