Toma (Mircea Postelnicu) i Ana (Diana Cavallioti) spotykają się jako studenci na wydziale literatury i szybko zakochują się w sobie.
Ana (Diana Cavallioti) i Toma (Mircea Postelnicu) poznają się na studiach z literatury i błyskawicznie w sobie zakochują. Poważnym testem dla ich związku będą jednak zaburzenia psychiczne dziewczyny. Czy para poradzi sobie z traumatycznym doświadczeniem? Czy młodzieńcze zauroczenie przetrwa próbę czasu? Odpowiedzi, jak zwykle u Netzera, będą zaskakujące i niejednoznaczne... opis dystrybutora
To trudne kino, z pogłębioną psychologią opowiadające o granicach miłości, bardzo intymnie dokonując wiwisekcji związku. przeczytaj recenzję
Netzer skrupulatnie analizuje swój przypadek, ale w jego analizie panuje też spory chaos, który wydaje się dość naturalną koleją rzeczy, jeśli podporządkuje się ton narracji emocjom i uczuciom. przeczytaj recenzję
Problemem Ana, Mon Amour jest niepotrzebnie skomplikowana forma, przeszkadzająca w zrozumieniu postaci. Wrażenie przypomina patrzenie na coś przed lornetkę, którą co chwilę ktoś wytrąca nam z ręki. przeczytaj recenzję
"Ana, mon amour" należy do tego typu kina, które dotyka, kąsa, szarpie – a w efekcie boli. przeczytaj recenzję
Film trudny w odbiorze, ale będący istotną lekcją. przeczytaj recenzję
Ta strona powstała dzięki ludziom takim jak Ty. Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość uzupełniania informacji
o filmie.
Poniżej przedstawiamy listę autorów dla tego filmu:
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…
http://garretreza.pl/nh-2017/ Cenię ten tytuł za podejście do psychologii, i naprawdę żałuję, że nie jest trochę bardziej konsekwentny i przemyślany.