Doskonałe, porażające, bez kakofonii połączenie kina zaangażowanego, thrillera psychologicznego, bardzo naturalistycznego z inscenizacjami pewnej kondycji ludzkiego umysłu. przeczytaj recenzję
Nie zawiodą się ci, którzy po Fudze oczekują prowokującego do dyskusji filmu. przeczytaj recenzję
“Fuga” Angieszki Smoczyńskiej, prezentowana podczas tegorocznego Festiwalu Filmowego w Cannes w pobocznej sekcji Semaine de la Critique, to film o tym, jak bardzo pamięć i wspólne doświadczenia dyktują kim się stajemy. przeczytaj recenzję
Ujęta w ramy psychologicznego thrillera historia, której blisko do estetycznie i gatunkowo podobnych "Zwierząt" Zglińskiego i "Wieży. Jasny dzień" Szelc, to kolejny dowód na kreatywność i coraz większą dojrzałość młodych, polskich filmowców. przeczytaj recenzję
Fuga - drugi po Córkach Dancingu film Agnieszki Smoczńskiej - to ciekawe połączenie dramatu i psychologicznego thrillera, w którym znaczone nie zawsze łączy się ze znaczącym. przeczytaj recenzję
„Fuga” to nie tylko genialna Muskała, świetne zdjęcia, które opowiadają więcej niż padające z ust bohaterów słowa, ale również trafne pomysły na inscenizację poszczególnych scen, które rozgrywają się gdzieś między realnością a wizją. przeczytaj recenzję
"Fuga" jest jak obezwładniający komunikat wysłany przez reżyserkę: "Zobaczcie, proszę, mogę inaczej, wszystko potrafię". przeczytaj recenzję
Zdaje się być dziełem kompletnym, nieposiadającym zbędnej sceny czy fałszywej nuty w zachowaniu bohaterów. Próba drugiego filmu zdana celująco. przeczytaj recenzję
Jest to bardzo nastrojowa opowieść, quasi kryminalny nastrój tajemnicy wylewa się z zewnątrz. Także zdjęcia są bardzo ładne. przeczytaj recenzję
„Fuga” jest jak bezdenna otchłań – pochłania wszystko co staje na jej drodze bazując praktycznie na tym samym schemacie, co debiut reżyserki. przeczytaj recenzję
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…