Nieudolny mag Rincewind przypadkowo zostaje przewodnikiem pierwszego turysty w historii Świata Dysku.

Opisy filmu

5 dodaj opis
Anna
  • Opis dystrybutora

Niekompetentny mag Rincewind przypadkiem zostaje przewodniekiem pierwszego w dziejach Świata Dysku turysty - naiwnego optymisty Dwukwiata oraz jego magicznego Bagażu. Podczas podróży czeka ich walka z magami, ukrywanie się przed druidami i lot na smoku. Ale czy Rincewind zdoła pokonać maga Trymona i ocalić Świat Dysku przed całkowitym unicestwieniem?

Anna
  • Mój własny opis

Do największego, najstarszego i najbardziej śmierdzącego miasta Dysku - Ankh Morpork, przybywa naiwny turysta - Dwukwiat. Jako przewodnika zatrudnia on niekompetentnego i tchórzliwego maga Rincewinda. Po tym jak Dwukwiat przypadkowo powoduje ogromny pożar miasta obaj muszą uciekać z Ankh-Morpork.

Anna
  • Opis dystrybutora

Do największego i najstarszego miasta Dysku - Ankh Morpork, przybywa pierwszy w tym rejonie turysta – naiwny Dwukwiat. Wynajmując przewodnika, nie wie, że trafia na najbardziej niekompetentnego i tchórzliwego maga Rincewinda. To pakuje go w nie lada kłopoty, a dopełnieniem pasma nięszczęść jest wielki pożar miasta, jaki wywołuje Dwukwiat. Wraz z magiem muszą jak najszybciej opuścić Ankh-Morpork.

Anna
  • Opis dystrybutora

Do Świata Dysku przybywa pierwszy w dziejach turysta - naiwny optymista Dwukwiat i jego magiczny Bagaż. Jego przewodnikiem staje się niekompetentny mag Rincewind. W czasie podróży czeka ich walka z magami, ukrywanie się wśród druidów i loty na smoku. Rincewind musi pokonać złego maga Trymona i ocalić Świat Dysku przed zagładą.

Anna
  • Opis dystrybutora

Świat Dysku płynie w przestrzeni kosmicznej na grzbietach czterech słoni stojących na gigantycznym żółwiu. W mieście Ankh-Morpork żyje niedoszły czarodziej Rincewind, który niedostatki w magicznym wykształceniu tuszuje tupetem i chciwością. Pewnego dnia do portu przybywa nieoczekiwany gość - pierwszy w dziejach Świata Dysku turysta. Rincewind nie wie dokładnie, co oznacza określenie „turysta”, jednak nieodparcie kojarzy mu się ono ze słowem „głupek”. Zachęcony brzękiem złotych monet czarodziej zgadza się zostać przewodnikiem przybysza z odległego kontynentu. Wraz z niezwykłym kufrem na nóżkach wyruszają w podróż po magicznej krainie. Czeka ich wiele przygód; lot na smoku, Krawędź Świata, magowie, druidzi i walka o ocalenie świata.

Więcej informacji

Proszę czekać…