Przejrzeć Harry'ego 1997

Deconstructing Harry

Harry Block to hipochondryk, lekoman, artystyczny impotent, a w dodatku w swojej twórczości wykorzystuje życiorysy swoich bliskich. Nic więc dziwnego, że wszyscy, nawet postacie fikcyjne stworzone przez niego, obracają się przeciwko Harry′emu. Jedynym oparcie nowojorskiego intelektualisty jest czarnoskóra prostytutka, która za… zobacz więcej

Reżyseria
Scenariusz
Aktorzy
, ,

Zdjęcia Zobacz wszystkie 9 zdjęć

Obsada Zobacz pełną obsadę

Woody Allen
jako Harry Block
Richard Benjamin
jako Charakter Harry'ego
Kirstie Alley
jako Joan
Billy Crystal
jako Diabeł, charakter Harry'ego
Judy Davis
jako Lucy
Bob Balaban
jako Richard
Elisabeth Shue
jako Fay
Demi Moore
jako Charakter Harry'ego
Robin Williams
jako Charakter Harry'ego
Caroline Aaron
jako Doris
Eric Bogosian
jako Burt
Mariel Hemingway
jako Beth Kramer

Fabuła

Harry Block to hipochondryk, lekoman, artystyczny impotent, a w dodatku w swojej twórczości wykorzystuje życiorysy swoich bliskich. Nic więc dziwnego, że wszyscy, nawet postacie fikcyjne stworzone przez niego, obracają się przeciwko Harry′emu. Jedynym oparcie nowojorskiego intelektualisty jest czarnoskóra prostytutka, która za pieniądze dotrzymuje mu towarzystwa podczas publicznych wystąpień. Oto dole i niedole pisarza, w którym sporo odnajdziemy samego Allena. [opis dystrybutora] Anonimowy

Gatunek
Komedia
Słowa kluczowe
więzienie, sztuka, zazdrość, surrealizm zobacz więcej

Zobacz także

Szczegóły

Premiera
1998-04-17 (kino), 1997-08-26 (świat)
Dystrybutor
Gutek Film
Kraj produkcji
USA
Inne tytuły
The Meanest Man in the World (USA) (tytuł roboczy)
Woody Allen Fall Project 1996 (USA) (tytuł roboczy)
Wiek
od 15 lat
Czas trwania
96 minut
Budżet
20 000 000 USD

Recenzje

Nie mamy jeszcze recenzji do tego filmu, bądź pierwszy i napisz recenzję

Komentarze 1

Avatar square 200x200

bizarre 2017-01-14 4

Prymitywny, przeintelektualizowany, tylko momentami celny twór smutnego człowieka. Pod przykrywką samokrytyki, Allen tworzy sobie pomnik i pieśń pochwalną. Humor rzadko trafia, częściej jest jałowy lub niepotrzebnie wulgarny.
Najbardziej chyba odrzuca mnie forma – chaotyczny, pretekstowy scenariusz i jeszcze bardziej chaotyczny montaż.
Widziałem tylko kilka filmów Allena, ale już wiem, że raczej nie polubię się z nim (nie wykluczam zupełnie takiej możliwości, bo jeszcze nie widziałem żadnego filmu z lat 70. i 80. które ponoć są najlepszy okresem Allena.

Współtworzą