Filmy seks, samobójstwo, metro

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje seks, samobójstwo, metro. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Amelia

7,4
Amelia to wyjątkowa osoba. Dzieciństwo spędziła w izolacji od rówieśników. Posiadając bujną wyobraźnię wymyślała sobie przyjaciół i stworzyła alternatywną wizję rzeczywistości, w której na przykład ludzie w śpiączce wykorzystują cały limit snu, po to żeby później nie musieć spać. To unikalne postrzeganie świata pozostało jej nawet gdy dorosła. Przez nie stała się nietuzinkową osobą, choć mogłaby wydawać się zwykłą kelnerką. A już całkiem niezwykłych rzeczy dokona, gdy w jej ręce trafi pewne stare pudełeczko...
Agencja Prewencji posiada grupę jasnowidzów, którzy mają talent przewidywania przyszłości (zwłaszcza przewidywania morderstw). Grupa prewencyjna, która jest prowadzona przez Johna Andertona, ma za zadanie odnaleźć mordercę i zapobiec zbrodni. Sprawa się komplikuje, gdy John odkrywa istnienie raportu mniejszości, który może podważyć skuteczność systemu.
Sarah (Tatiana Maslany) to młoda dziewczyna, która swoje dzieciństwo spędziła w domu dziecka. Gdy zostaje świadkiem samobójstwa łudząco podobnej do niej kobiety, postanawia wykorzystać okazję i przybiera tożsamość denatki. Jednak wszystko zaczyna się komplikować, gdy Sarah odnajduje swoje kolejne klony.


USA, rok 1967. Ciężarna kobieta umiera w wyniku ugryzienia niezidentyfikowanej istoty. Przed śmiercią rodzi syna, który wyrasta na nieśmiertelnego, obdarzonego nadludzką siłą pół-wampira, pół-człowieka. Blade ma dwa cele – chronić ludzi, z którymi się identyfikuje, przed spragnionymi ich krwi wampirami oraz dokonać osobistej zemsty na mordercach matki. Jego nauczycielem i sprzymierzeńcem zostaje Whistler (Kris Kristofferson). Razem staną do walki z krwawym i bezlitosnym przywódcą wampirów Deaconem Frostem (Stephen Dorff).
Historia zaczyna się w 1964, kiedy malarz Francis Bacon (Derek Jacobi) zaskakuje włamywacza George'a Dyera (Daniel Craig) buszującego w jego londyńskiej pracowni i domu w poszukiwaniu czegoś wartościowego. "Kim mógłbyś być?" - wykrzykuje artysta - "niewiele jest w tobie z włamywacza. Rozbieraj się i chodź do łóżka, a będziesz miał wszystko, czego zapragniesz". W tym momencie na zawsze zmieniło się życie obydwu. Dyer przez siedem lat był stałym modelem Bacona i starał się - finansowo wspierany przez Bacona - wydobyć ze środowiska i kultury klasy robotniczej, dostosować do zamkniętego świata artystów. Dyer został obdarowany drogimi garniturami i pieniędzmi, był zabierany w podróże do Paryża i Nowego Jorku, choć nie tworzyli z Baconem dobranej pary. Najwięcej radości dawała mu zazwyczaj wędrówka z młodymi ludźmi po paryskich barach, ale nie był w stanie stawić czoła nieustającym żartom swego dobroczyńcy. Dowcipny Bacon był w swoim żywiole, kiedy zabawiał się i pił z modelkami pozującymi do fotograficznych aktów, kpiąc ze wszystkiego i wszystkich: "Szampan dla moich prawdziwych przyjaciół, prawdziwe cierpienie dla fałszywych" i przedstawiając swoje niekonwencjonalne towarzystwo: "Witamy w obozie koncentracyjnym". Kiedy Dyer skarżył się na nocne koszmary, Bacon krótko replikował "George, nocne koszmary nie mogą być bardziej przerażające, niż życie".
Jak pod koniec każdego tysiąclecia Książę Ciemności zstępuje na ziemię i próbuje nią zawładnąć. By mu się to udało musi posiąść młoda kobietę. Przypadkowo na pomoc Christie rusza Jerycho, niedawno poznany przez nią były policjant. Tylko jak walczyć z czymś nieśmiertelnym i nieskończenie złym?
Drugi film w dorobku Stephena Frearsa jest próbą ukazania historii angielskiego dramaturga Joe Ortona, który stał się legendą w latach 60. Reżyser skupia się na relacjach, które łączyły Ortona z Kennethem Halliwellem. Halliwell dla głównego bohatera był nie tylko mentorem i nauczycielem, ale także kochankiem, który w pewnym momencie staje się zazdrosny o dobrze zapowiadającą się karierę swojego ucznia.
Jean i Marie są szczęśliwym, choć bezdzietnym małżeństwem z 25-letnim stażem. Podczas wakacji na południowym zachodzie Francji nasz bohater zostawia opalającą się na plaży Marie, by popływać w morzu. Już nigdy nie powraca, nikt nie znajduje również jego ciała... Zrozpaczona Marie zaczyna zadawać sobie pytania. Czy ją porzucił? Czy popełnił samobójstwo? Ciągła niepewność doprowadza ją do stworzenia własnego świata, w którym jej mąż jest ciągle przy niej...
Pracujący w hotelu jako recepcjonista Lance (Michael McManus), aby związać koniec z końcem wieczorami zarabia jako żigolak. Marzeniem mężczyzny jest jednak kariera aktorska, więc kiedy mieszkająca w hotelu, pisząca scenariusz do filmu telewizyjnego Clara (Gabrielle Rose (I)) proponuje mu rolę, Lance przyjmuje propozycję. Kobieta jest przekonana, że młody recepcjonista doskonale nadaje się do odtworzenia w filmie postaci jej tragicznie zmarłego brata.
Nastolatka z pomocą przyjaciół walczy z wampirami, demonami i innymi piekielnymi stworzeniami.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…