Filmy paryż, skandal

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje paryż, skandal. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Claire (Corinne Luchaire) zostaje uwiedziona przez Gérarda (Claude Dauphin). Wkrótce zachodzi w ciążę. Gerard radzi jej, aby ją przerwać. Claire postanawia jednak urodzić dziecko i wyjeżdża do siostry Catherine (Annie Ducaux) na prowincję. Tutaj rodzi dziecko i zostawia je Catherine. Mijają trzy lata. Claire wraca do siostry. Widok dziecka ożywia jej matczyne uczucia i budzi zazdrość. Kiedy przyjeżdża Gerard, sytuacja komplikuje się jeszcze bardziej.
Scarlett O'Hara jest kapryśną córką właściciela posiadłości w Georgii i zakochuje się w Ashleyu Wilkes. On jednak zaręcza się z inną kobietą.

Skaza

6,4
50-letni podsekretarz stanu Stephen Fleming (Jeremy Irons) ma wspaniałą żonę i dwójkę udanych dzieci. Na przyjęciu w ambasadzie poznaje on piękną Annę (Juliette Binoche). Młoda kobieta zostaje jego kochanką. Spotyka się także z jego synem. Wkrótce dochodzi do tragedii...


Uwikłani

6,2
Film opowiada historię rodziny Baekeland. Cenieni jako wynalazcy tworzywa sztucznego o nazwie bakelit, mniej znani byli z zamiłowania do morderstw i seksualnych obsesji. Barbara Daly (Julianne More), dostaje się do rodziny Baekelandów poprzez małżeństwo. Za sprawą niezmierzonego bogactwa wynalazców także ona prowadzi szalone życie, nie wolne od zbrodni.

Cheri

6,6
Paryż początku XX wieku był światową stolicą sztuki, mody i rozrywki. Tutejsze teatry, galerie i sale koncertowe były źródłem trendów obowiązujących cały świat. Ale Paryż słynął także ze swych kurtyzan – kobiet pięknych i eleganckich, wyrafinowanych i inteligentnych. Oferowały one najbardziej wyszukane rozkosze członkom paryskiej elity. Piękna Lea przez lata była królową paryskich kurtyzan. Czarowała swą urodą, zmysłowością i elegancją. Nigdy nie związała się na dłużej z żadnym mężczyzną, aż do dnia, gdy na jej drodze pojawił się Cheri – syn jednej z jej największych konkurentek. Związek z Cheri miał być dla Lei tylko przelotnym romansem, ale stał się miłością jej życia. Gdy matka młodzieńca zaplanowała małżeństwo syna z inną, świat Lei zachwiał się w posadach. Wszystko wskazywało na to, że dla Lei dni szczęścia się skończyły…
Historia wiktoriańskiej rodziny Forsyte'ów, która należy do bogatej burżuazji. Losy kilku pokoleń rodziny, perypetie, a także miłostki młodych ludzi uwikłanych w różne problemy i w sieć rodzinnych tajemnic. Młody Jolyon zakochuje się w pięknej guwernantce jego córki. Zostawia więc rodzinę, aby szukać szczęścia w ramionach Helen i z nią wiedzie skromne, ale szczęśliwe życie. Kuzyn Jolyona - Soames, aby zapewnić ciągłość nazwisku Forsyte musi znaleźć żonę, która urodzi mu syna. Zakochuje się w Irene Heron - młodej dziewczynie, która właśnie straciła ojca i aby zapewnić sobie byt, musi dobrze wyjść za mąż. Jednak nie kocha Soamesa i wkrótce pragnie się z nim rozstać, co spotyka się nie tylko ze stanowczym sprzeciwem męża, ale też całej rodziny.
Hélène (María Casares) cierpi z powodu opuszczenia jej przez kochanka Jeana (Paul Bernard). Udaje, że już go nie kocha, by zobaczyć jego reakcję. Z przerażeniem rozumie, że ulżyło mu to jej fałszywe objawienie. Rozdzielają się, ale Hélène, ranna, postanawia się zemścić...
Historia zaczyna się w 1964, kiedy malarz Francis Bacon (Derek Jacobi) zaskakuje włamywacza George'a Dyera (Daniel Craig) buszującego w jego londyńskiej pracowni i domu w poszukiwaniu czegoś wartościowego. "Kim mógłbyś być?" - wykrzykuje artysta - "niewiele jest w tobie z włamywacza. Rozbieraj się i chodź do łóżka, a będziesz miał wszystko, czego zapragniesz". W tym momencie na zawsze zmieniło się życie obydwu. Dyer przez siedem lat był stałym modelem Bacona i starał się - finansowo wspierany przez Bacona - wydobyć ze środowiska i kultury klasy robotniczej, dostosować do zamkniętego świata artystów. Dyer został obdarowany drogimi garniturami i pieniędzmi, był zabierany w podróże do Paryża i Nowego Jorku, choć nie tworzyli z Baconem dobranej pary. Najwięcej radości dawała mu zazwyczaj wędrówka z młodymi ludźmi po paryskich barach, ale nie był w stanie stawić czoła nieustającym żartom swego dobroczyńcy. Dowcipny Bacon był w swoim żywiole, kiedy zabawiał się i pił z modelkami pozującymi do fotograficznych aktów, kpiąc ze wszystkiego i wszystkich: "Szampan dla moich prawdziwych przyjaciół, prawdziwe cierpienie dla fałszywych" i przedstawiając swoje niekonwencjonalne towarzystwo: "Witamy w obozie koncentracyjnym". Kiedy Dyer skarżył się na nocne koszmary, Bacon krótko replikował "George, nocne koszmary nie mogą być bardziej przerażające, niż życie".
Kiedy w czerwcu 1940 roku ministrowie, dziennikarze, wielka burżuazja, kobiety z półświatka i szpiedzy ze wszystkich stron świata zebrali się w hotelu Splendide w Bordeaux, młody człowiek musi wybierać między znaną aktorką a zaangażowaną studentką, między politykami a przestępcami, między beztroską a dorosłością...
Ten rok zdecydowanie nie należał do Toma Ricksa (Ethan Hawke). Po głośnym skandalu z jego udziałem, w krótkim czasie traci lukratywną posadę na amerykańskim uniwersytecie, a także odchodzą od niego żona i córka. Jeżeli kiedykolwiek zastanawiał się nad tym, czy zmienić swoje życie, nie mógł trafić na lepszy moment by to zrobić. Tom ucieka do Paryża, by w cieniu francuskich bulwarów napisać książkę i spróbować odzyskać rodzinę. Niestety z ambitnych planów niewiele wychodzi i bohater ląduje w podrzędnym hotelu zarabiając na życie jako nocny stróż. Czas osładza mu jedynie niezobowiązujący seks z Anią (Joanna Kulig), Polką pracującą jako kelnerka w pobliskim barze. Niespodziewanie w jego życiu pojawia się piękna i tajemnicza Margit (Kristin Scott Thomas). To, co początkowo zapowiadało się jak zwyczajne zauroczenie przemienia się w prawdziwie obsesyjną relację. Nowa kochanka całkowicie przejmuje władzę nad związkiem. Dodatkowo ich burzliwemu romansowi towarzyszy seria niewytłumaczalnych zdarzeń. Tom orientuje się, że tym razem naprawdę traci kontrolę nad swoim życiem.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…