Filmy lokowanie produktu

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje lokowanie produktu. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Młody chłopiec dowiaduje się, że jest nie z tej ziemi i posiada nadprzyrodzone moce. Jako młody mężczyzna podróżuje, aby dowiedzieć się, skąd pochodzi i jaka jest jego misja. Ukryty w nim bohater musi się ujawnić, jeśli ma ocalić świat przed zagładą i stać się symbolem nadziei całej ludzkości.
Po kilkunastu latach od wesela Toula i Ian wciąż bezskutecznie próbują uwolnić się od wszędobylskich greckich krewnych. Gdy czasem zdobędą trochę wolności, zaraz nadarza się okazja, by kochający się rodzinny krąg ponownie zacisnął się jak pętla na szyi. Ich córka Paris wybiera się na studia, a rodzina oczywiście musi zatwierdzić wybór uczelni. Zanosi się na trzęsienie ziemi, bo dziewczyna pragnie opuścić rodzinne Chicago, a co gorsze jej nowy chłopak nawet nie udaje Greka. Jednak prawdziwe tsunami dopiero przed nami. Otóż rodzice Tulli - Maria i Gus - odkrywają, że ich małżeństwo jest nieważne, więc formalnie wciąż są do wzięcia, a to dopiero początek.
Bud Jonson (Kevin Costner) jest samotnym ojcem, żyjącym z dnia na dzień sympatycznym lekkoduchem. Najjaśniejszym punktem w jego życiu jest rezolutna i ambitna córka Molly (Madeline Carroll), która mimo swoich dwunastu lat potrafi zadbać o siebie i tatę. Ku zaskoczeniu obydwojga, w wyniku przypadkowych działań dziewczynki, Bud znajduje się nagle w centrum zainteresowania całej Ameryki, gdy okazuje się, że wybory prezydenckie będą zależały wyłącznie od niego...


Mistrz prowokacji Morgan Spurlock, z przewrotną perfekcją, przedstawia świat product placement, marketingu i reklamy, kręcąc film sfinansowany w całości przez product placement, marketing i reklamę. Żyjemy w świecie, w którym nie da się przejść przez ulicę, żeby ktoś nie spróbował nam czegoś sprzedać. Posługując się awangardowymi środkami komizmu i totalnej samoeksploatacji, Spurlock analizuje świat reklamy i marketingu używając swojej osobistej uczciwości jako waluty, żeby sprzedać się temu, kto oferuje najwięcej. Ironiczny, zabawny, przewrotny i inteligentny film obnaża naszą obrandowaną przyszłość. Pierwszy na świecie docbuster.
Kiedy producent poważnej stacji telewizyjnej kupuje ich nocny program nadawany w lokalnej sieci kablowej, Wayne'owi i Garthowi wydaje się, że świat wreszcie stanął przed nimi otworem. Para przyjaciół odkrywa, że droga z piwnicy na szczyt kariery pełna jest pokus, niebezpieczeństw i wielu okazji do zakręconych balang.

Edtv

6,4
Historia młodego człowieka, który został wybrany przez jedną ze stacji TV do programu emitowanego przez całą dobę. Ekipa filmowa rejestruje każdy moment z życia Eda. Chłopak staje się niewolnikiem swojej popularności, a kiedy chce zrezygnować, okazuje się to prawie niemożliwe.
"Bull Durham" to gatunek tytoniu do żucia. Tak nazywa się również baseballowa drużyna "Byków" z amerykańskiego miasta Durham w północnej Karolinie. Do drużyny przyjęto nowych graczy. "Byki" rozgrywają spotkania ze zmiennym szczęściem. Dzielnie kibicuje im nauczycielka Annie Savoy. Treningi i mecze drużyny są tłem dla rodzącego się uczucia między jednym z graczy a miłośniczką baseballa...
Subtelna analiza kobiecej psychiki. Tytułowe bohaterki reprezentują różne postawy wobec życia, będąc przykładem zagubienia się we współczesnej rzeczywistości amerykańskiej. Niepowodzenia w kontaktach z mężczyznami doprowadzają je do decyzji o wspólnym zamieszkaniu.

Znamię

6,7
Dr Joe Darrow nie może odzyskać równowagi po śmierci swojej ukochanej żony Emily. Wydaje mu się, że wszędzie widzi ważki, które przypominają mu kształt jej znamienia. Wkrótce jeden z dawnych pacjentów Emily, który obudził się ze śmierci klinicznej, mówi mu, że żona próbuje się z nim skontaktować. Joe chce za wszelką cenę rozwikłać tę zagadkę. Pomaga mu w tym siostra Madeline (Linda Hunt), katolicka zakonnica, która uświadamia Joe'mu, że jest pewna nierozwiązana sprawa pomiędzy nim a żoną.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…