Filmy kobieca nagość od przodu

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje kobieca nagość od przodu. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Dziedzictwo. Hereditary 6.9

Po śmierci matki, Annie z rodziną zaczyna doświadczać niepokojących zjawisk. Tym bardziej przerażających, że należących do ich dziedzictwa.

Gra o tron 8.6

Kilka arystokratycznych rodzin walczy o kontrolę nad krainą o nazwie Westeros.

Czerwona jaskółka 6.6

Dominika Egorova (Jennifer Lawrence) zmuszona zostaje do przyjęcia roli „jaskółki”, specjalnie szkolonej uwodzicielki na usługach rosyjskich służb specjalnych. Uczy się używać swego ciała jako broni i robi wszystko, by nie utracić własnego „ja” w trakcie szkolenia, które zaprzecza godności człowieka. Udaje jej się stawić czoło niesprawiedliwemu systemowi i staje się bezcennym nabytkiem dla swych przełożonych. Jej pierwszym celem okazuje się Nate Nash (Joel Edgerton), agent CIA, który prowadzi ściśle tajną infiltrację rosyjskiego wywiadu. Dwoje młodych agentów wpada w pułapkę namiętności i kłamstw, która zagraża ich przyszłości, międzynarodowym sojuszom i bezpieczeństwu obu mocarstw.


Młoda i piękna 6.1

17-letnia Isabelle pochodzi z bogatej paryskiej rodziny. Podczas wakacyjnego wyjazdu z najbliższymi spotyka przystojnego Niemca, z którym przeżywa swój „pierwszy raz”. Po powrocie do domu nic już nie jest takie jak przedtem. W krótkim czasie Isabelle z nieśmiałej dziewicy przeobraża się w gotową na wszystko luksusową prostytutkę. Starannie dobiera partnerów i każe im słono płacić za swoje usługi. Prowadzi podwójne życie. Jest przykładną studentką i panną z dobrego domu, a równocześnie zarabia duże pieniądze jako ekskluzywna call-girl. Jednak, w wyniku splotu okoliczności, pewnego dnia matka Isabelle odkryje szokujący sekret córki…

Babskie wakacje 5.1

Komedia z Amy Schumer (Wykolejona) i nagrodzoną Oscarem Goldie Hawn (Ze śmiercią jej do twarzy) w rolach córki i matki, wyjeżdżających na egzotyczne wakacje, które zmieniają się w desperacką walkę o przetrwanie. Porzucona przez chłopaka trzydziestokilkuletnia Amy z trudem przekonuje swą nadzwyczaj ostrożną matkę, by wyjechała z nią na wycieczkę do Ekwadoru. Na miejscu zostają porwane przez przypadkowo poznanego znajomego i wywiezione do dżungli. Od ich samych – i siły łączących je więzi – zależeć będzie, czy uda im się wyprowadzić w pole porywaczy i wrócić do cywilizacji.

Kształt wody 6.2

Baśń dla dorosłych, której akcja rozgrywa się u szczytu zimnej wojny, w Stanach Zjednoczonych około roku 1962. Elisa (Sally Hawkins) wiedzie monotonną, samotną egzystencję, a całą noc pracuje w pilnie strzeżonym, sekretnym laboratorium rządowym. Jej życie zmienia się na zawsze, gdy wraz z koleżanką z pracy, Zeldą (Octavia Spencer), odkrywa, że w laboratorium przeprowadzany jest otoczony ścisłą tajemnicą eksperyment, który zaważyć może na przyszłych losach świata.

Twin Peaks: Ogniu krocz ze mną 7.5

Agenci FBI prowadzą śledztwo w sprawie zabójstwa Teresy Banks. Agent Dale Cooper przeczuwa, że morderca jeszcze da o sobie znać. Rok później w niewielkim miasteczku Twin Peaks, siedemnastoletnia uczennica Laura Palmer odkrywa podwójne oblicze swojego ojca. Przytłoczona problemami dziewczyna ucieka od rzeczywistości, zażywając narkotyki, pijąc alkohol i uprawiając seks za pieniądze. Pokazane w filmie ostatnie siedem dni jej życia pokazuje niemoc Laury wobec ojca i Boba, który przez lata drzemał w mężczyźnie...

Psy mafii 6.1

Zaufanie to najbardziej niebezpieczny przywilej, który może kosztować życie. Gangsterzy i powiązani z nimi policjanci szykują się do wielkiego skoku. By odwrócić uwagę policji, planują zamach na życie jednego z oficerów. Nad wszystkim czuwa brutalna, nieprzewidywalna rosyjska mafia, na której czele stoi jej królowa – Irina Vlaslov.

Nimfomanka, część II 5.5

Nimfomanka kontynuuje swoją opowieść, która staje się coraz bardziej brutalna i perwersyjna.

Ghostland 6.5

Po śmierci ciotki, Pauline (Mylène Farmer) i jej dwie córki odziedziczyły dom. Ale pierwszej nocy mordercy wchodzą do domu, a Pauline musi walczyć, by uratować swoje córki. Dramat, który wywołuje traumę w całej rodzinie, a w szczególny sposób wpływa inaczej na każdą z dziewcząt, których osobowości będą się dalej rozchodzić po tej koszmarnej nocy. Podczas gdy Beth (Crystal Reed) staje się znaną autorką specjalizującą się w literaturze grozy, Vera (Crystal Reed) grzęźnie w niszczycielskiej paranoi. Szesnaście lat później rodzina ponownie się zjednoczyła w domu, którego Vera i Pauline nigdy nie opuściły. Zaczną się wtedy dziwne wydarzenia ...

Słowa kluczowe