Filmy seks, kryminalista

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje seks, kryminalista. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Kasyno

8,1
Las Vegas, 1973 r.: oto tło akcji fascynującego filmu o miliardowych operacjach mafii w biznesie hazardowym, opartego na autentycznych wydarzeniach. W tej gangsterskiej historii Martin Scorsese opowiada o nieposkromionych ambicjach, namiętnościach i chciwości, które obaliły imperium hazardu. W filmie zagrali brawurowo dwaj laureaci Oscara® Robert De Niro i Joe Pesci oraz Sharon Kane. Film prowadzi widza za efektowną fasadę kasyna, gdzie ludzkie życie i fortuny są zaledwie stawką w grze.
Młody Anthony Soprano dorasta w jednym z najbardziej burzliwych okresów w historii New Jersy. Staje się mężczyzną akurat wtedy, kiedy gangsterzy, rywalizujący z wszechmocną rodziną DiMeo, rzucają jej wyzwanie, pragnąc przejąć władzę nad rozdartym konfliktami rasowymi miastem. Zmieniające się czasy nie oszczędzają też ubóstwianego przez Anthony’ego wuja, Dickiego Moltisantiego, zmagającego się z kłopotami w życiu zawodowym i osobistym. To on właśnie sprawi, że podatny na wpływy nastoletni siostrzeniec stanie się potężnym szefem mafii, którego poznamy później jako Tony’ego Soprano.
Urlik to dość grzeczny facet. Zabił kilka osób, kilka innych okaleczył. Tak to bywa, gdy jesteś gangsterem. A potem idziesz za kratki. Urlik właśnie wychodzi z powrotem na wolność. Dręczą go obawy... Ale już czeka na niego Jensen. To szef mafii, który ma swój honor. Troszczy się o swoich ludzi i lubi, kiedy wszystko jest w porządku. Dla niego najważniejsze jest, żeby Urlik wyrównał rachunki i zabił człowieka, który go wsypał. Urlik jest raczej miłym gościem. Nie ma marzeń i niewiele potrzebuje. Podejmuje pierwszą, lepszą pracę. W zamian za jedzenie i miejsce do spania, zrobi, co mu się każesz. Może pokochać, może też zabić. Podziwia swojego syna, który jest teraz dorosłym mężczyzną. Jest wykształcony, ma dziewczynę, przed nim wspaniała przyszłość. Ale dziewczynie nie podoba się teść, który jest mordercą. Jej rodzina nie akceptuje takich rzeczy, mają zasady. Centrum ich życia stanowią dzieci i kwiaty. Urlik to dość grzeczny facet. Ale jak długo można być grzecznym?


Rywalizacja pomiędzy dwiema rodzinami – familią szalonej Divine, a rodem Connie i Raymonda. Obie z rodzin sądzą, że to im należy się niechlubne miano najohydniejszych i za wszelką cenę będą chciały to sobie udowodnić. W wyniku konkurowania ze sobą dojdzie do mnóstwa starć.

Kodeks 46

6,3
Akcja filmu rozgrywa się w bliskiej przyszłości w Szanghaju - w świecie, w którym metody kontrolowania obywateli rosną wraz z rozwojem technologicznym. Gdy podział embrionów czy zapłodnienie in-vitro są na porządku dziennym, konieczna staje się ścisła kontrola nad przyszłymi rodzicami w celu uniknięcia genetycznych mezaliansów...
Po pięciu latach w więzieniu Corky wychodzi na wolność. Wkrótce poznaje Violet i jej przyjaciela, gangstera - Ceasara - specjalistę w praniu brudnych pieniędzy. Kobiety szybko zaprzyjaźniają się. Kiedy Corky dowiaduje się, że w mieszkaniu znajomych są ukryte pieniądze, planuje z Violet sprytną intrygę.
Wchodzący powoli w dorosłość przystojny Andrej (magnetyzujący Matej Zemljic) musi stawić się przed sądem, wezwany na rozprawę przez własnych rodziców. Nie mogąc poradzić sobie z bójkami, przemocą i problemami, jakie przeżywa nastolatek, wspólnie z sędzią decydują o odesłaniu go do ośrodka poprawczego. Bohater dość szybko odnajduje się w tamtejszej hierarchii, angażując się w działalność gangu pod wodzą charyzmatycznego Zeljko. Coweekendowe wypady do Lublany, wspólne imprezy, drobne przekręty i napady stają się nową niepisaną tradycją pełnych gniewu i agresji chłopaków. A ich emocje niespodziewanie znajdują ujście w coraz bardziej pokrętnym i ambiwalentnym układzie.
Opowieść o Joao Francisco dos Santos, kabaretowym transwestycie, wyrzutku i ojcu siedmiorga adoptowanych dzieci, który spędził w więzieniu prawie 28 lat. Reżyser zrywa z linearną narracją, stawia na wizualną ekspresję, niezwykły montaż i ujęcia, przy pomocy których opisuje barwny świat swego bohatera. Jedno z odkryć ubiegłorocznego festiwalu w Cannes.
Dwóch bandytów - Jean-Claude (Gérard Depardieu) i Pierrot (Patrick Dewaere) - kradnie, napada na kobiety i zabija niewinnych ludzi. Któregoś dnia na ich drodze staje fryzjerka Marie-Ange (Miou-Miou). Znudzona dotychczasowym życiem postanawia do nich dołączyć.
Historia zaczyna się w 1964, kiedy malarz Francis Bacon (Derek Jacobi) zaskakuje włamywacza George'a Dyera (Daniel Craig) buszującego w jego londyńskiej pracowni i domu w poszukiwaniu czegoś wartościowego. "Kim mógłbyś być?" - wykrzykuje artysta - "niewiele jest w tobie z włamywacza. Rozbieraj się i chodź do łóżka, a będziesz miał wszystko, czego zapragniesz". W tym momencie na zawsze zmieniło się życie obydwu. Dyer przez siedem lat był stałym modelem Bacona i starał się - finansowo wspierany przez Bacona - wydobyć ze środowiska i kultury klasy robotniczej, dostosować do zamkniętego świata artystów. Dyer został obdarowany drogimi garniturami i pieniędzmi, był zabierany w podróże do Paryża i Nowego Jorku, choć nie tworzyli z Baconem dobranej pary. Najwięcej radości dawała mu zazwyczaj wędrówka z młodymi ludźmi po paryskich barach, ale nie był w stanie stawić czoła nieustającym żartom swego dobroczyńcy. Dowcipny Bacon był w swoim żywiole, kiedy zabawiał się i pił z modelkami pozującymi do fotograficznych aktów, kpiąc ze wszystkiego i wszystkich: "Szampan dla moich prawdziwych przyjaciół, prawdziwe cierpienie dla fałszywych" i przedstawiając swoje niekonwencjonalne towarzystwo: "Witamy w obozie koncentracyjnym". Kiedy Dyer skarżył się na nocne koszmary, Bacon krótko replikował "George, nocne koszmary nie mogą być bardziej przerażające, niż życie".
Słowa kluczowe

Proszę czekać…