Filmy miłość, lesbijka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje miłość, lesbijka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Estelle (Diane Kruger) jest doświadczonym pilotem linii lotniczych. Na zmianę lata między lotami długodystansowymi a życiem małżeńskim z mężem Guillaume’em (Mathieu Kassovitz). Pomimo zmęczenia spowodowanego zmianą strefy czasowej i pewnych problemów ze snem Estelle wiedzie idealne i dobrze zorganizowane życie. Wszystko wywróci się do góry nogami z dnia na dzień, gdy na lotnisku Nice-Côte d'Azur Estelle przypadkowo poznaje Anę (Marta Nieto), fotografkę...
Elodie (Amandine Noworyta) i Laetitia (Iris Jodorowsky) żyją w bliskiej miłości i marzą o dziecku. Elodie odkrywa, że nie może zajść w ciążę z powodu problemów zdrowotnych. Problemy finansowe udaremniają ich projekt, decydują się na współlokatorkę.
Evelyn Wang (Michelle Yeoh), borykająca się z trudami codzienności mama w średnim wieku, natrafia na klucz do „multiwersum”: sieci przecinających się ze sobą światów, gdzie może zbadać wszystkie drogi życiowe, którymi nie poszła: począwszy od gwiazdy filmowej do uznanego szefa kuchni Teppanyaki. Kiedy pojawiają się mroczne siły, Evelyn będzie musiała wykorzystać wszystko co ma i wszystko czym kiedyś mogła być, aby ocalić to, co jest dla niej najważniejsze: jej rodzinę.


Sidonie Laborde (Léa Seydoux) pracuje jako służąca i z poświęceniem służy kapryśnej królowej Marii Antoninie (Diane Kruger). Zamieszki w Paryżu zwiastują wybuch rewolucji.
Witamy w EWS, prestiżowej szkole z internatem. Tu wyboista droga ku sławie stoi otworem przed każdym, kto nie jest mięczakiem. Zbuntowani to reboot popularnej opery mydlanej, na podstawie której nakręcono oddzielne telenowele w Argentynie i Meksyku na początku lat 2000. W Zbuntowanych w reżyserii Santiago Limóna i Yibrana Asauda przemierzamy korytarze Elite Way School, poznając nowe pokolenie uczniów, nowe historie i nowych bohaterów (oraz kilkoro dobrze znanych, których wieloletni fani bez trudu rozpoznają). W ośmiu odcinkach śledzimy losy grupy uczniów starających się wygrać Bitwę zespołów — konkurs muzyczny, który może zaważyć na ich przyszłej karierze muzycznej. Jesteśmy też świadkami ich pierwszych miłości i przyjaźni oraz działań pewnego tajemniczego stowarzyszenia, które może pokrzyżować muzyczne plany pierwszoroczniaków.
Sascha od lat pracuje w agencji towarzyskiej „Queens”. Z kolei Maria jest nowa i ze swoimi tatuażami, piercingiem i zamiłowaniem do pisania wierszy podczas przerw ma zupełnie inną energię niż pozostałe dziewczyny. Historia romansu obu bohaterek jest kroniką przyciągania, fantazji oraz ograniczeń, jakie stawiają nie tyle ciała, ile umysły. Gdzie przebiega granica między cielesnością a intymnością w miejscu, w którym seks jest usługą, a kobiece ciało towarem? Szczęście szczerze eksploruje zjawisko pracy seksualnej. Reżyserka Henrika Kull od wielu lat zajmuje się tym tematem, film nie był kręcony w studiu, lecz w prawdziwej agencji otwartej dla klientów przez cały okres zdjęć. Tuż obok planu w innych pokojach toczyła się normalna praca. Kull wprost pokazuje jej fizyczny wymiar – bez sensacji czy budowania aury tajemnicy i niebezpieczeństwa. Seks został tu przedstawiony z punktu widzenia kobiet z branży, a proponowane spojrzenie nigdy nie jest eksploatujące czy osądzające. Zamiast tego oglądamy codzienność: czy to w łóżku z klientami, czy w pokoju socjalnym, gdzie prawdziwe pracownice dzielą przestrzeń z profesjonalnymi aktorkami. W takim otoczeniu trudno pominąć fakt, że kobiece ciało ma wartość materialną, a seks wpisany jest w kapitalistyczne mechanizmy rynkowe.
Nicolas Mallet (Jean-Louis Trintignant) to skromny pracownik banku, który pogodził się ze swoją przeciętnością na rzecz poczucia bezpieczeństwa, jakie daje mu nudna praca. Jednak pod wpływem przypadkowo spotkanego, dawnego przyjaciela z liceum, powieściopisarza Claude'a Fabre'a (Jean-Pierre Cassel), staje się pewnym siebie uwodzicielem oraz aroganckim człowiekiem działającym bez skrupułów.
Kiedy Maria (Luise Wolfram) przylatuje z Niemiec do Tel Awiwu i przyjeżdża do mieszkania swojej kochanki Shiry (Moran Rosenblatt), jeden mały błąd rozpoczyna romantyczną komedię pomyłek. Po spotkaniu ich rodziny natychmiast muszą zderzyć się ze skomplikowaną historią oraz perspektywą wspólnej przyszłości. Sytuacja jest skomplikowana ponieważ dwa pokolenia izraelskich kobiet zakochują się w Niemce i Palestyńczyku. Szalona komedia romantyczna, która została uhonorowana nagrodą na Berlin Jewish Film Festival.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…