Filmy metro, homoseksualizm

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje metro, homoseksualizm. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Jest rok 2030, Ted sadza dwójkę swoich nastoletnich dzieci na kanapie i zaczyna opowiadać im tytułową historię. Opowieść rozpoczyna się gdy najlepszy przyjaciel Teda oświadcza się swojej dziewczynie, co wywołuje w Tedzie refleksję, że dla niego również nadszedł czas się ustatkować. Co zaskakujące - znajduje tę właściwą dziewczynę dość szybko. Jest nią dziennikarka Robin. Ted zaprasza ją na randkę, na której wszystko idzie dobrze aż do czasu, gdy Ted niechcący wyznaje dziewczynie miłość, wprawiając ją tym samym w zakłopotanie i przekreślając swoje szanse na usidlenie Robin.
"Bohaterem" filmu jest miasto miłości - Paryż, w którym wszystko jest możliwe. Zakochać się można niespodziewanie nie zważając na sytuację, konwenanse czy różnice etniczne. Miłości niestety nie zawsze towarzyszy szczęście, uśmiech i euforia; niekiedy kończy się ona równie szybko i tragicznie nie mając możliwości na rozwinięcie skrzydeł.
Natalie Portman zdobyła w 2010 roku Oscara za oszałamiający występ w tym mrocznym psychoseksualnym thrillerze w reżyserii Darrena Aronofsky'ego. Nina (Natalie Portman) jest uzdolnioną, lecz niestabilną emocjonalnie baleriną u progu sławy. Pod wpływem presji ze strony dyrektora artystycznego (Vincent Cassel) i swojej uwodzicielskiej rywalki (Mila Kunis) Nina traci kontakt z rzeczywistością i miota się między jawą a sennym koszmarem.


Nieposłuszne

5,9
6,8
Esti jest młodą, przykładną żoną w małej, zamkniętej, żydowskiej społeczności, w której wszyscy się znają i wzajemnie obserwują. Seksualność jest tu poddana sztywnym rygorom, nie ma miejsca na odstępstwo od zasad, a pożądanie to temat tabu. W życiu Esti pojawia się Ronit, jej dawna kochanka i pierwsza miłość. Kiedy namiętność sprzed lat wybucha na nowo, żadna z nich nie zamierza podporządkować się regułom.
Historia łagodnej, młodej kobiety o imieniu Evey (Natalie Portman), którą ze śmiertelnie niebezpiecznej opresji ratuje zamaskowany śmiałek (Hugo Weaving) znany jako „V”. Wyjątkowo charyzmatyczny i potwornie sprawny w sztuce walki i podstępu, V wznieca rewolucję. Po dwóch perfekcyjnie zaplanowanych wybuchach przejmuje kontrolowane przez rząd częstotliwości radiowe, nakłaniając rodaków do buntu przeciw tyranii i uciskowi. Evey odkrywając prawdę o tajemniczym pochodzeniu V, odkrywa prawdę o sobie, a w kulminacyjnym momencie spisku, który ma na celu przywrócenie wolności i sprawiedliwości w społeczeństwie przesiąkniętym okrucieństwem i korupcją, staje się jego nieoczekiwanym sprzymierzeńcem.
Nastolatka z pomocą przyjaciół walczy z wampirami, demonami i innymi piekielnymi stworzeniami.
Niezadowolony ze swego stylu życia, rozgoryczony i rozczarowany fotograf bezmyślnie włóczy się po Londynie lat 60., utrwalając na kliszy momenty z codziennego życia. Po wywołaniu filmu okazuje się, że nieświadomie uchwycił scenę morderstwa.
Oskarżony o zniesławienie dziennikarz Mikael Blomkvist (Daniel Craig) przyjmuje zaproszenie szwedzkiego przemysłowca Henrika Vangera (Christopher Plummer) i w najściślejszej tajemnicy, na prośbę wuja ofiary podejmuje się trudnego zadania rozwikłania sprawy morderstwa sprzed 40 lat. Nie wie, że każdy jego krok śledzi genialna hakerka Lisbeth Salander (Rooney Mara). Wykonując swoje zlecenie, wytatuowana dziewczyna odkrywa przy okazji spisek, który doprowadził do skompromitowania dziennikarza. Połączona przez los, niezwykła para mozolnie odkrywa starannie skrywaną, trwającą dziesięciolecia historię mordów i wykorzystywania seksualnego i jej związek z rozwojem przemysłowego imperium Vangerów. Krok pokroku zbliżają się do prawdy, a tym samym do bezwzględnego zabójcy, który cierpliwie na nich czeka...
Brytyjska ekipa filmowa próbuje podnieść morale po blitzkriegu, robiąc propagandowy film podczas Drugiej Wojny Światowej.
Reżyser René Vidal (Jean-Pierre Léaud) zobowiązuje się nakręcić na zamówienie nową wersję filmu "Les Vampires", wyreżyserowanego w 1915 roku przez Louisa Feuillade'a. Chce powierzyć rolę Irmy Vep, Maggie Cheung (Maggie Cheung), chińskiej aktorce z Hongkongu, którą wypatrzył w filmach kung fu. Zdjęcia do filmu szybko stają się katastrofą. Vidal nie jest zadowolony z tego, co robi i wariuje.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…