Filmy bar, policja, winda, krew

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje bar, policja, winda, krew. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

W Chicago okresu prohibicji królują Al Capone (Robert De Niro), nieuczciwi policjanci i przekupni sędziowie. Aby położyć kres rządom mafijnego terroru, agent federalny Eliot Ness (Kevin Costner) powołuje grupę Nietykalnych. Jednak swego wroga numer jeden może pokonać dopiero po lekcji udzielonej mu przez doświadczonego gliniarza Maloneya (Sean Connery): nie ufaj nikomu i strzelaj szybko, zawsze pierwszy…
O 8:02 skacowany detektyw Jack Mosler (Bruce Willis) dostaje pozornie proste zadanie. Niegroźny przestępca Eddie Bunker (Yasiin Bey) ma zostać przetransportowany z aresztu do oddalonego o 16 przecznic sądu, gdzie o 10:00 będzie zeznawać jako świadek. Cała droga oraz powrót do domu powinna zająć policjantowi 15 minut. Czysta formalność. Ale kiedy Jack zatrzymuje się przy sklepie, żeby zaspokoić rosnące pragnienie, pozostawionemu w samochodzie Eddiemu ktoś przystawia do głowy pistolet. Jackowi cudem udaje się zapobiec zabójstwu więźnia, ale w tej krótkiej chwili ich przejażdżka zmienia się w koszmar. Policjant i przestępca rozpoczynają wspólny wyścig z czasem, w którym na każdej z 16 przecznic kryje się pułapka.

Bliżej

7,1
Błyskotliwa, romantyczna i zarazem niebezpieczna historia miłosna o przypadkowych spotkaniach, niespodziewanych i gwałtownych namiętnościach, pociągu i zwykłych zdradach. Bliżej, stanowiący adaptację nagrodzonej sztuki teatralnej Patricka Marbera, jest historią czwórki nieznajomych, których losy przypadkowo splatają się ze sobą.


Francisco Scaramanga płatny zabójca wzywa na pojedynek Agenta Bonda.

The Doors

7,7
Oliver Stone twórca takich filmów jak Pluton, Urodzony 4 lipca czy JFK przedstawia historię jednego z najsłynniejszych zespołów w historii muzyki rockowej i jego charyzmatycznego lidera Jima Morrisona. Lata sześćdziesiąte przesiąknięte duchem rewolucji obyczajowej, wolna miłość, eksperymenty z narkotykami i wszechobecny rock’n’roll. Oto tło, na którym rozgrywa się historia krótkiego, ale burzliwego życia człowieka, który stał się obok Jimi'ego Hendrixa i Janis Joplin, symbolem swoich czasów. Jim Morrison swoją muzyką i zachowaniem budził od początku skrajne emocje – od bezgranicznego zachwytu do oburzenia, ale nikogo nie pozostawiał obojętnym.
W południowym Bostonie policja stanowa toczy wojnę z przestępczością zorganizowaną. Tajny agent, Billy Costigan (Leonardo DiCaprio) ma przeniknąć do struktur mafijnych, którymi rządzi Costello (Jack Nicholson).
Po pięciu latach w więzieniu Corky wychodzi na wolność. Wkrótce poznaje Violet i jej przyjaciela, gangstera - Ceasara - specjalistę w praniu brudnych pieniędzy. Kobiety szybko zaprzyjaźniają się. Kiedy Corky dowiaduje się, że w mieszkaniu znajomych są ukryte pieniądze, planuje z Violet sprytną intrygę.
Dokumentalista (Robert Redford) pracuje w jednym z oddziałów agencji CIA. W niewyjaśnionych okolicznościach zostają zabici jego wszyscy biurowi koledzy, a tylko jemu udaje się ujść z życiem. Uciekając przed tajemniczymi mordercami, zmusza młodą kobietę, Kathy do udzielenia mu schronienia. Początkowo, dziewczyna chce uciec i zgłosić porwanie na policję, jednak w trakcie rozwijania się wydarzeń zaczyna zmieniać zdanie i ufać porywaczowi. Turner zgłasza całe zajście do swojej centrali, nie wie jednak, że to właśnie stamtąd nadszedł rozkaz likwidacji. Ma trzy dni na wyjaśnienie całej sprawy i ocalenie własnego życia.
Po ulicach zalanego Londynu grasuje morderca, który każdej ze swoich ofiar wyrywa serce. Od trzech lat jego śladem podąża detektyw Harley Stone. Jednak brak efektów powoduje, że dostaje nowego partnera, absolwenta Oxfordu, Dicka Durkina. W czasie kolejnego ataku, morderca zostaje postrzelony, a analiza resztek tkanki mordercy wskazuje na jego szczurze pochodzenie.
Portret kobiety zmartwionej powrotem miłości do młodości, która popycha ją do pośpiesznego wyjazdu z Paryża na wieś. Joan Verra (Isabelle Huppert) musi wrócić do ostatnich 40 lat swojego życia. Komponuje fragmentaryczny i romantyczny obraz swojej egzystencji. Jej syn, Nathan (Swann Arlaud), nagle wrócił z Montrealu i towarzyszy jej w tej wewnętrznej podróży - wyzwalającej odysei, ale bez powrotu. Wszyscy opowiadamy sobie historie.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…