Filmy porwanie, krew

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje porwanie, krew. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

River of Darkness 1.5

Zlinczowani przed laty bracia Jacobs, powracają jako zombie, by dokonać krwawej zemsty, na ludziach odpowiedzialnych za swoją śmierć. Sprawę tych okrutnych morderstw próbuje rozwikłać miejscowy szeryf Will Logan, ale nikt nie chce o tym mówić, a co noc giną kolejni mieszkańcy.

Ołtarz zła 4.0

Okrutny czarownik przeklina młodego chłopaka i czyni go swoim kolektorem. Po latach i niemal stu poświęconych szatanowi duszach, obaj przygotowują się do ostatecznej ofiary i sprowadzenia na ziemię demonów. Na ich drodze staje jednak grupka prawych mieszkańców, którym czarownik porwał bliskich.

Squeal 1.0

Członkowie początkującej kapeli, jadąc na kolejny koncert łapią gumę. Troje z nich zostaje w samochodzie, a reszta wraca do pobliskiej stacji benzynowej po pomoc. Gdy wracają okazuje się, że samochód jest pusty. Szukając przyjaciół trafiają na farmę, gdzie żyje rodzinka pół ludzi, pół świń, będąca efektem nieudanego eksperymentu genetycznego. Co gorsza mutanty żywią się ludzkim mięsem, a kolejni w jadłospisie są ich uwięzieni przyjaciele.


Wieczór gier 6.7

Bateman i McAdams wcielają się w role Maksa i Annie, którzy umawiają się raz w tygodniu z innymi parami na wspólne gry i zabawy. Aby nieco podgrzać atmosferę, podczas jednego z takich wieczorów charyzmatyczny brat Maksa, Brooks (Chandler), organizuje zabawę w rozwiązanie sprawy tajemniczego morderstwa z podstawionymi zbirami i agentami federalnymi. Gdy sam Brooks zostaje porwany, wszyscy myślą, że to tylko część zabawy... ale czy na pewno? Kiedy szóstka uwielbiających rywalizację uczestników wyrusza, aby rozwiązać tę sprawę i odnieść zwycięstwo, stopniowo staje się jasne, że mylili się oni zarówno co do „gry”, jak i Brooksa. Gra, w której nie obowiązują żadne reguły, nie przyznaje się punktów i nie do końca wiadomo, kto w niej uczestniczy, może okazać się najlepszą grą w ich życiu albo… ostatnią.

6 kul 5.9

Były najemnik mający na co dzień problemy z alkoholem zajmuje się odnajdywaniem porwanych dzieci na terenie Mołdawii. Kiedy na miejsce przylatuje były uczestnik walk MMA wraz z rodziną, porywacze uprowadzają jego 14-letnią córkę. Zdesperowani rodzice nie mogąc uzyskać pomocy od policji postanawiają skorzystać z usług najemnika.

Piła II 7.1

Ośmioro obcych sobie ludzi budzi się w zaniedbanym i opuszczonym domu. Dowiadują się, że drzwi od domu otworzą się za trzy godziny - niestety, mają tylko dwie godziny życia. Muszą za wszelką cenę odnaleźć antidota na gaz który wdychają i ukończyć makabryczną grę, którą przygotował dla nich psychopatyczny morderca zwany Jigsaw. Wśród porwanych znajduje się 17-letni Daniel, który jest synem detektywa Erica Metthews. Ojcu udaje się odnaleźć poszukiwanego Jigsawa, lecz i dla niego morderca przygotował specjalną grę, od której zależeć będzie życie Daniela.

Z archiwum X 8.2

Para detektywów zostaje przydzielona do wyjaśnienia szeregu spraw paranormalnych.

Split 6.6

Claire zostaje porwana przez nieznajomego mężczyznę, który okazuje się cierpieć na tzn. osobowość mnogą. Ona, a także dwie pozostałe przetrzymywane z nią dziewczyny, mają posłużyć mu do obudzenia w sobie tajemniczej 24-tej persony - "Bestii".

Rzeka tajemnic 8.1

Jimmy, Dave i Sean dorastali wspólnie w ubogiej dzielnicy Bostonu. Spędzali całe dnie na ulicy. W ich okolicy niewiele się działo. Do czasu, kiedy Dave został zmuszony do przejażdżki, która na zawsze zmieniła życie trójki przyjaciół. Przestali się spotykać, aby nie przypominać sobie o przeżytych cierpieniach.

Piła IV 6.0

Jigsaw i Amanda nie żyją. Po wiadomości o zamordowaniu detektyw Kerry, dwóch agentów FBI: Strahm i Perez, oraz doświadczony detektyw Hofman podejmują śledztwo w tej sprawie. Prowadząc dochodzenie, ekipa dociera do żony Jigsawa, gdzie zostaje odkryta jego geneza oraz informacje na temat poprzednich i przyszłych ofiar brutalnych gier. W międzyczasie Rigg, dowódca SWAT-u, ma 90 minut, aby przejść przez serie makabrycznych pułapek, jeżeli tego nie dokona, zginie.

Słowa kluczowe