Filmy zazdrość, relacja mąż-żona

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje zazdrość, relacja mąż-żona. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

On – słynny kompozytor i dyrygent, wykładowca akademicki. Ona – atrakcyjna, młoda i piękna, była jego studentką. Od dziesięciu lat są małżeństwem. Nieoczekiwanie Ewa dowiaduje się o zdradzie męża, który wdał się w romans z młodą kobietą. Niespodziewana wizyta kochanki Maxa jest dla wrażliwej Ewy szokiem. Po ocknięciu się z omdlenia ma wrażenie, że to koszmarny sen. Kiedy tajemnicza dziewczyna pojawia się znowu, zdradzana żona usiłuje się dowiedzieć, co zafascynowało Maxa w nastolatce… Ewa chcąc się zemścić na niewiernym mężu uwodzi i rozkochuje w sobie młodego chłopaka… Ale czy zemsta okaże się słodka?
Na koniec świata to wstrząsający dramat o namiętności, miłości i szaleństwie, o skomplikowanych i niejednoznacznych związkach między bohaterami: Jadwigą (Joanna Żółkowska), jej synem Kamilem (Dariusz Toczek), wychowanicą Jadwigi a zarazem żoną Kamila – Teresą (Justyna Steczkowska) – a fascynującym i demonicznym malarzem – Wiktorem (Aleksander Domogarow). Akcja filmu rozgrywa się na początku XX wieku, w egzotycznej scenerii Mandżurii. Wśród Chińczyków i Rosjan przebywa duża grupa Polaków, pracujących przy budowie kolei. Bohaterka filmu – Teresa przyjeżdża tam ze swoim świeżo poślubionym mężem Kamilem, którego nie kocha. Poznaje rosyjskiego malarza, Wiktora, który nawiązuje z Teresą romans, wciągając ją w erotyczną grę. Przelotna fascynacja młodą Polką wkrótce przekształca się w prawdziwą miłość. Tymczasem Kamil odkrywa zdradę żony, która niespodziewanie decyduje się opuścić kochanka. Wiktor szaleje z zazdrości. Tragedia jest nieunikniona.
Japonia, lata 40. Satoko jest piękną żoną biznesmena, zajmującego się eksportem. Prowadzą kosmopolityczne, wygodne życie, choć wojenne cienie zbliżają się nieubłaganie. Podróż męża do Mandżurii stanie się punktem zwrotnym, który wytrąci młodą kobietę z beztroski i politycznej nieświadomości.


Giorgio (Al Bano), właśnie skończył studia inżynierskie. Teść proponuje mu wyjazd do Kenii. Przez dwa lata będzie tam zarządzał kopalnią. Giorgio się godzi, ale ku jego zaskoczeniu jego żona Livia (Susanna Martínková), z którą jest od pięciu lat odmawia wyjazdu. Zasmucony, ale i poważnie zaniepokojony zleca przyjacielowi rodziny, profesorowi Leccisi (Nino Taranto), aby dowiedział się, czy w życiu Livii jest inny mężczyzna. Po dotarciu do Kenii Giorgiowi udaje się zdobyć zaufanie górników, głównie czarnych, walcząc z właścicielem o poprawę ich warunków życia i bezpieczeństwa w kopalni. Tymczasem w Rzymie Leccisi odkrywa, że raz w tygodniu Livia ma tajemnicze spotkania w dużym hotelu.
Podczas napadu na bank pewna kobieta zostaje wzięta jako zakładniczka. Jej mąż, bardzo zazdrosny, proponuje, że zajmie jej miejsce, ale bandyta odmawia. Mąż wyobraża sobie, że jego żona zdradza go z tym mężczyzną. Policja zmusza złodzieja do opuszczenia mieszkania, a kobietę wypuszcza na wolność. Jednak mąż nadal jest podejrzliwy...
Komplikacje polityczne i uczuciowe ambasadora Rurytanii, jego żony i pewnego dyplomaty.
W 1927 r. w podkrakowskiej wsi Dłubnia popełniono morderstwo. Ofiarą była Zofia Paluchowa, muza krakowskich malarzy, modelka zwana Piękną Zośką. Podejrzanym jest jej mąż, Maciej Paluch, szewc i rolnik. Miał ją zabić z zazdrości i złości, że nie chciała żyć tak, jak inne kobiety ze wsi, słuchać męża i pracować w domu i na roli. Zośkę nudziło wiejskie życie, ciągnęło ją do Krakowa. Maciej Paluch nie przyznaje się do zbrodni. Rozpoczyna się proces. A wraz z nim podróż widza przez mroczny świat przedwojennej wsi. Nie jest sielsko. Ludowe pieśni głuszą krzyk, a bielenie ścian jest jak wybielanie sumienia. Od przemocy odwraca się głowę. Spektakl otwiera scena w sali sądowej. Jest prokurator, są obrońcy i oczywiście jest oskarżony. Wiemy więc, co się wydarzyło, ale nie wiemy, dlaczego. W miarę rozwoju akcji wiele spraw zaczyna się wyjaśniać.

Klan

3,6
Na czele wielopokoleniowej rodziny Lubiczów stoją dziadkowie, Maria i Władysław. Pani Maria prowadzi aptekę w swoim domu na warszawskiej Sadybie. Pomaga jej córka Elżbieta. Druga córka, Dorota, jest zakonnicą. Starszy syn, Paweł, ceniony chirurg pracuje w szpitalu, a popołudniami dorabia w spółdzielni lekarskiej. Młodszy, Ryszard, jest hydraulikiem. Wraz z żoną Grażyną na próżno marzy o upragnionym dziecku. Wszystkie dzieci i wnuczęta często odwiedzają gościnne mieszkanie dziadków. Na krótko przed siedemdziesiątymi urodzinami seniorki rodowego klanu w domu Lubiczów pojawia się także ich jeszcze jedna córka Monika, od lat skłócona z rodzicami. Czyżby happy end? Nie, już pierwszy odcinek filmu zapowiada wielkie kłopoty.
William wyrusza na nocną eskapadę, po tym jak żona opowiada mu o swoich nocnych fantazjach erotycznych z innym mężczyzną. Eskapada ta może zagrozić jego małżeństwu, a jego samego uwikłać w zagadkowe morderstwo o podłożu seksualnym. William doświadczy lęków i zwątpienia, pozna prawdę o sobie samym i nauczy się przebaczać innym.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…