Zachęcam do rozmowy na temat filmów, które zobaczyliście, bądź macie zamiar obejrzeć. Tutaj swoją opinią dzielisz się z innymi.
Duzo jest tego typu filmow
Lizzie MgGuire (niewiem jak sie pisze)
Save the last dance (1 i 2)
Szkola uczuc
A wlasnie ze tak
Dziewczyny z druzyny ( 3 czesci)
Material girl (Dziedziczki)
My bollywood bride
Pamietnik ksiezniczki (1 i 2)
Bewitched
Just Married
Step up
Zostanmy przyjaciolmi
Prosto w serce
cale szczescie
dzis 13 jutro 30
jak w niebie
Te mi przyszly do glowy ale sporo jest takich ;-)
Bardzo lubie komedie romantyczne..A jesli o takie chodzi to faktycznie moja poprzedniczka duzo napisalala.. co jeszcze moge dododac to :
Wygraj randkę
Księżniczka na lodzie
O czym marzy dziewczyna
Piękna
Ona to on
Wredne dziewczyny
Sposób na teściową
Zatańcz ze mną
Błękitna laguna
Diabeł ubiera się u prady
Powiedz tak
Uwierz w miłość..
Oczywiście takich filmów jest jeszzce bardzo dużo..
Ale są naprawdę świetne:D
Proszę czekać…